خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با ایلنا:

معادن غیرفعال در حوزه ایمیدرو به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۶۱

معادنی که در حوزه ایمیدرو غیر فعالند به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد و در کمیته سرمایه گذاری برای فعال سازی آن‌ها در حال تصمیم گیری هستیم.

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: معادن غیرفعال در حوزه ایمیدرو به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد.

مهدی کرباسیان(معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درخصوص ۲۲۰۰ معدن غیر فعال در کشور اظهار داشت: معادنی که در حوزه ایمیدرو غیرفعالند به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد و در کمیته سرمایه گذاری برای فعال سازی آن‌ها در حال تصمیم گیری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص سایر معادن غیرفعالی که در حوزه بخش خصوصی هستند نیز باید معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت پاسخگو باشد.

کرباسیان همچنین در مورد رفع مشکلات طرح هشتم فولاد بافق تصریح کرد: طرح هشتم فولاد بافق با مشکلاتی نظیرارزیابی و کار‌شناسی زمین و آب مواجه بود و حق با سرمایه‌گذار بود که هم اکنون این مشکلات حل شده و تفاهم نامه آن نیز ابلاغ شده است.

اخیرا شایعاتی مبنی بر بازگرداندن طرح هشتم به بخش دولتی شنیده شد اما شرکت فولاد بافق براجرا و بهره برداری از تمام فازهای طرح و فازهای تعریف شده بعد از واگذاری، تاکید کرد.

همچنین این طرح یکی از ۸ طرح فولادی ۸۰۰ هزار تنی در استان یزد است که عملیات اجرایی آن در دولت نهم آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز