خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی حزب اسلامی کار در آذربایجان شرقی:

فضای باز سیاسی کنونی فرصتی برای فعالیت‌های گسترده تشکل‌ها را فراهم کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۱۲

با روی کار آمدن دولت آقای روحانی وضعیتی جدید را در دیپلماسی کشور به وجود آمده و روند فعلی حاکم، خود را رو به رشد نشان می‌دهد و به اصطلاح اخبار خوشی در جامعه شنیده می‌شود که در این بستر بایستی احزاب ضمن بیان افکار ودیدگاه‌های خود در بخش‌های مختلف و با حضور خود در صحنه همراه دولت و نیاز کشور حرکت کنند.

ایلنا: جمعی از اعضای فعال حزب اسلامی کار در استان آذربایجان شرقی به منظور توسعه زمینه‌های فعالیت این حزب در استان گردهم آمدند.
به گزارش ایلنا در آغاز این نشست دبیر اجرایی حزب اسلامی کار در آذربایجان شرقی در سخنانی درباره شرایط جدید به وجود آمده پس از انتخابات ۲۴ خرداد ماه و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید گفت: حزب اسلامی کار یک سال پس از انتخابات دوم خرداد در سال ۱۳۷۷ توسط جمعی از علاقمندان به شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی که کار حزبی را عبادت می‌دانست، تاسیس شد و از‌‌ همان دوران در آذربایجان شرقی نیز به همت تنی چند از فعالین سیاسی استان فعالیت خود را آغاز و در عرصه‌های مختلف سیاسی و به ویژه چندین دوره انتخابات به شکل گسرده‌ای حضور پیدا کرد.
رضا عظیم آذری رعایت کامل ارزش‌های اخلاقی و اسلامی به استناد دستورات الهی و همچین مرامنامه و اساسنامه حزب، و راستی و صداقت در گفتار و رفتار را به عنوان اصلیترین مبنای کار تشکیلاتی حزب اسلامی کار خواند و با اشاره به چگونگی تشکیل این حزب و برخی از اهداف و زیرمجموعه‌های این حزب گفت: متاسفانه در وجود فضای کم رونق احزاب در طول ۸ سال گذشته فرصتی برای فعالیت‌های گسترده حزبی را فراهم نکرد اما با تغییر شرایط فضای سیاسی و خارج شدن آن از یک وضعیت شبه امنیتی بستر برای فعالیت‌های حزبی و برپایی نشست‌ها و گردهمایی‌ها و ارایه نکته نظرات مطلوب‌تر صاحبان اندیشه و اقشار مختلف فراهم آمده که باید از آن در راستای توسعه کشور بهره گرفت.
وی با اشاره به شرایط تحریم علیه کشورمان گفت: با روی کار آمدن دولت آقای روحانی وضعیتی جدید را در دیپلماسی کشور به وجود آمده و روند فعلی حاکم، خود را رو به رشد نشان می‌دهد و به اصطلاح اخبار خوشی در جامعه شنیده می‌شود که در این بستر بایستی احزاب ضمن بیان افکار ودیدگاه‌های خود در بخش‌های مختلف و با حضور خود در صحنه همراه دولت و نیاز کشور حرکت کنند.
رضا عظیم آذری با اشاره به توسعه فعالیت‌های این حزب در استان گفت: تلاش داریم با همکاری جمع حاضر که با تلاش عده‌ای از فعالان عرصه سیاسی شکل گرفته فعالیت‌های این حزب را در آذربایجان شرقی و شهرستان‌های آن توسعه دهیم.
وی جذب اعضای جدید، راه اندازی سایت استانی، برپایی نشست‌های منظم گفتمان سیاسی را از برنامه‌های حزب اسلامی کار در آذربایجان شرقی خواند و گفت: خوشبختانه پس از انتخابات ۲۴ خرداد که باردیگر تأثیرگذاری مردم ومشارکت آنان را در انتخابات نشان داد این حزب تلاش می‌کند با برقراری ارتباط با گروه‌ها و فعالین اقشار مختلف و نزدیک کردن آنان به یکدیگر و ایجاد گفتگو و تبادل نظر میان ایده‌های مختلف به نحوی موثر به فعالیت بپردازد.
دبیر اجرایی حزب اسلامی کار استان آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب اسماعیل جبارزاده به عنوان استاندار آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم با حضور ایشان گام‌های موثری در عرصه سیاسی استان و فعال کردن نشست‌های احزاب و ایفای نقش آنان برداشته شده و فضای بازتری برای فعالیت فراهم شود.
در ادامه این گردهمایی حسن محمودیان از اعضای فعال حزب اسلامی کار استان آذربایجان شرقی در سخنانی برپایی این نشست را در راستای توسعه فعالیت‌های این حزب در استان خواند و گفت: با برنامه ریزی‌های جامعی که با تشکیل کمیته‌های مختلف در چارچوب اساسنامه حزب در استان آذربایجان شرقی در دستور کار قرار گرفته فضای جدیدی بر فعالیت‌های آن حاکم خواهیم ساخت.
شایان ذکر است در ادامه این نشست پس از ارایه نکته نظرات اعضای مختلف مسئولین برخی کمیته‌های استانی و شهرستان‌های آذربایجان شرقی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز