خبرگزاری کار ایران

چطور به بازیکنی که از پشت لگد می‌زند، کاری ندارند؛

دایی: دولت مشکلات پرسپولیس را حل کند / عدالت باید برای همه باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۰۰

اگر پرسپولیس و استقلال قوی باشند در جامعه شادی می‌آفرینند نه اینکه در این مقطع که آنها در کورس قرار دارند، آنها را دچار مشکل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۳ بازی آینده نقش زیادی در تعیین جایگاه تیم‌ها در جدول دارد.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با نفت تهران افزود: این ایام عزاداری را تسلیت عرض می‌نمایم. مطمئناً بازی فردا حساس‌ترین دیدار ما تا به اینجای فصل خواهد بود. ۳ مسابقه آینده ما مقابل تیم‌ها ۶ امتیازی و در تعیین سرنوشت صدر جدول اهمیت زیادی دارد. این دیدارها از آن جهت ۶ امتیازی است که با رقیبان مستقیم‌مان بازی داریم و باید در این مسابقات حداکثر امتیازات را بگیریم.

وی با اشاره به تیم رقیب گفت: نفت تیم خوبی است که ثابت کرده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نتایج خوب تیم نفت و جایگاهش در جدول نشان‌دهنده قدرت این تیم است. در بازی رفت شکست خوردیم و دوست داریم در بازی برگشت حداکثر امتیاز را بگیریم و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنیم. ما تمرینات خوبی را طی هفته گذشته انجام داده‌ایم و فقط دیروز نتوانستیم به خاطر عدم هماهنگی و عدم کمک مسئولان درفشی‌فر که زمین چمن را آماده نکرده بودند، تمرین کنیم.

دایی درباره حضور کم تماشاگران در ورزشگاه گفت: ‌تماشاگران ما چه کم باشند و چه زیاد از تیم حمایت می‌کنند. همیشه مدیون حمایت آنها هستیم. آنها از اول هیچ‌وقت ما را تنها نگذاشتند و همیشه تیم را تشویق کردند. طرفداران پرسپولیس همیشه کنار ما حضور داشتند و دوست داریم مردم حضور پرتعدادی داشته باشند و خواهش می‌کنم افرادی که می‌توانند به ورزشگاه بیایند.

وی در مورد ساختار دفاعی پرسپولیس گفت: ساختار دفاعی به کل مجموعه تیم بر می‌گردد. بازیکنان ما از خط حمله دفاع را شروع می‌کنند که این یعنی یک دفاع تیمی. البته نباید فراموش کنیم بهترین بازیکنان ایران در خط دفاعی در تیم ما هستند که سال گذشته نیز کنار هم بازی کردند. ما خوشبختانه کمترین تغییرات را نسبت به سال گذشته در دفاع داشتیم و فقط میثم حسینی به ما اضافه شده است. ماهینی، بنگر و سیدجلال حسینی سال‌ها در کنار هم بوده‌اند و در کنار اینها نیلسون و هافبک‌های دفاعی ما هم خوب کار کرده‌اند. خدا را شکر در نیم فصل دوم مشکل گلزنی را هم برطرف کردیم و در هر دو بخش دفاع و حمله خوب کار کردیم. این موضوع به درک و شعور بازیکنان باز می‌گردد، ما بدون نگاه به اسم بازیکنان بهترین نفرات را کسب کردیم. مهمترین موضوع فعل خواستن است که به خوبی آن را ثبت کردیم و اگر اجازه بدهند این خواستن را نشان می‌دهیم.

دایی همچنین با بیان اینکه خیلی وقت است درگیر مشکلات مالی هستیم و این مسئله بیشتر از ۳،۴ ماه است که ما را دچار مشکل کرده، خاطرنشان کرد: بازیکنان نگران این مسئله هستند و اگر مشکل مالی حل شود، بدون دغدغه کار می‌کنیم. مدیر به تنهائی نمی‌تواند کار کند و نیاز به حمایت هیئت مدیره دارد. پرسپولیس متعلق به دولت است و هنوز جواب این را پیدا نکردیم که چطور به ما کمک نمی‌کنند. اگر خصوصی هستیم تیم را به بخش خصوصی بدهند اما وقتی می‌گویند دولتی هستیم نمی‌دانم چرا حمایت نمی‌کنند. پرسپولیس و استقلال دغدغه مردم هستند و اگر می‌خواهیم خوشحالی ۹۰ درصد مردم که طرفدار این تیم هستند را ببینیم باید از آنها حمایت کنیم. یک حساب سرانگشتی نشان می‌دهد یک روز اگر بخواهیم به مردم ۱۰ هزار تومان پول بدهیم به سینما بروند هزینه زیادی می‌شود اما اگر پرسپولیس و استقلال قوی باشند در جامعه شادی می‌آفرینند نه اینکه در این مقطع که آنها در کورس قرار دارند، آنها را دچار مشکل کنیم.

وی در مورد محرومان و مصدومان پرسپولیس گفت: محروم نداریم اما به ما محروم اضافه می‌کنند. آیا فقط پیام صادقیان آن حرکت را انجام داده؟ مگر در همان برنامه بازیکنی که از پشت به یک نفر لگد زد، نشان ندادند؟ اما به آن حرکت که خشن‌تر هم بود توجه نشد و صادقیان را محروم کردند. همیشه تصمیمات اول برای پرسپولیس و علی دایی است. تا کی این اتفاقات ادامه دارد؟ عدالت باید برای همه باشد. ما در فوتبال حرفه‌ای قرار داریم موقعی که داور یک تصمیم را نمی‌گیرد چرا او را همان روز اول تنبیه نمی‌کنند. خودم با صادقیان زیاد صحبت کردم اما خود داور هم باید او را همان موقع جریمه کند، پس چطور به بازیکنی که از پشت لگد می‌زند، کاری ندارند. به راحتی کارت زرد را جابجا می‌کنند. برای این مسئله می‌توان سریع‌تر تصمیم گرفت اما تنها این اتفاق برای پرسپولیس می‌افتد. اگر قرار است صادقیان را محروم کنند، با خیلی‌های دیگر هم باید این رفتار بشود، چون ما با نفت بازی داریم اینقدر سریع تصمیم می‌گیرند. باقی دلایل را نمی‌گویم چراکه در این بازی حساس قرار داریم. مطمئن باشید با این اتفاق انگیزه بازیکن جانشین ۱۰۰ برابر شده است.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره وضعیت رضا حقیقی نیز گفت: وضعیت او در تمرین امروز مشخص می‌شود، او مشکلی داشت که امروز مشخص می‌شود می‌تواند بازی کند یا نه. مطمئنا او در هفته‌های بعد به پرسپولیس کمک می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز