خبرگزاری کار ایران

متاسفانه به مربیان جوان اهمیت نمی‌دهند؛

مهدوی: وینگادا می‌توانست به عنوان مشاور به منصوریان کمک کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۸۵

وینگادا هم با علم روز ‌آشنا است و می‌توانستند با هم به تیم ملی امید ما کمک کنند. تیم ملی امید ما نفرات خوبی دارد و حیف شد که چنین اتفاقی افتاد.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از شنیدن خبر استعفای منصوریان از تیم ملی امید کشورمان متاسف شوم.

محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: از شنیدن خبر استعفای منصوریان از تیم ملی امید ایران متاسف شدم به خاطر اینکه یک مربی جوان که داشت پیشرفت کرد و زحمات زیادی برای تیم ملی امید ما کشیده بود و حتی شنیده بودم از جیب خودش به خاطر عرق ملی که داشت برای تیم ملی امید خرج می‌کرد دیگر کنار این تیم نیست و متاسفم که نتوانستند با او ادامه همکاری بدهند. این اتفاق به بچه‌های تیم ملی امید لطمه می‌زند. منصوریان بازیکن بزرگی بود و می‌توانست ارتباط خوبی با بچه‌های تیم امید برقرار کند اما متاسفم که به مربیان جوان اهمیت داده نمی‌شود و خیلی زود از گردنه خارج می‌شوند.

وی در مورد احتمال حضور وینگاد در تیم ملی امید ایران گفت: من منکر مربیان خارجی نیستم، اما چه خوب می‌شد که منصوریان در تیم ملی امید ما کارش را ادامه می‌داد و وینگادا به عنوان مشاور به او کمک می‌کرد. با این کار می‌توانستند تعامل خوبی بین وینگادا و منصوریان ایجاد کنند چون پست و سمت چندان مهم نیست و مهم موفقیت تیم ملی امید است. به هر حال می‌توانستند از تجربیات منصوریان و وینگادا در کنار هم استفاده کنند.

مهدوی در پایان گفت: منصوریان هر چند مربی جوانی است اما تجربه بسیار بالایی دارد و وینگادا هم با علم روز ‌آشنا است و می‌توانستند با هم به تیم ملی امید ما کمک کنند. تیم ملی امید ما نفرات خوبی دارد و حیف شد که چنین اتفاقی افتاد. من با آمدن وینگادا مخالف نیستم و او تجربه حضور در ایران را دارد و امیدوارم آن تجربه به وینگادا در تیم ملی امید کمک کند. در مجموع با آمدن وینگادا مشکلی ندارم اما دوست دارم مربیانی به فوتبال ما بیایند که حرفه‌ای باشند و به فوتبال ما کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز