خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

قانون احزاب بازنگری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۳۶

احزاب باید مجوز فعالیت از کمیسیون ماده ۱۰ داشته باشند / سفرهای استانی رییس جمهوری بزودی آغاز می‌شود.

وزیر کشور گفت: بنا داریم در قانون احزاب بازنگری کنیم که در این بازنگری از نظرات احزاب، گروه‌ها و صاحبنظران استفاده خواهیم کرد.
به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه دیدار مردمی در مسجد اعظم تجریش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی نظریه‌ای مبنی بر فعالیت احزاب بدون مجوز وزارت کشور مطرح می‌کنند، اظهار داشت: تمامی احزاب باید مجوز داشته باشند و هیچ حزبی بدون مجوز اجازه فعالیت ندارد.
وی همچنین با اشاره به نشست هم اندیشی احزاب که قرار است روز شنبه ۱۴ دی ماه برگزار شود، اظهار داشت: بنای ما حمایت از احزاب و تقویت آنهاست.
وزیر کشور با بیان اینکه در نشست احزاب راه‌ها و شیوه‌های تقویت آن‌ها به بحثگذاشته می‌شود، ادامه داد: اعمال قانون و نظارت بر رفتار احزاب و همچنین شفاف سازی و پاسخگویی احزاب و کمک به آن‌ها از اهداف وزارت کشور است.
رحمانی فضلی افزود: بنا داریم در قانون احزاب بازنگری کنیم که در این بازنگری از نظرات احزاب، گروه‌ها و صاحبنظران استفاده خواهیم کرد.

سفرهای استانی رییس جمهوری بزودی آغاز می‌شود
وزیر کشور همچنین گفت: با توجه به نگاهی که دولت تدبیر و امید به مناطق کشور دارد، بنای ما بر این است که با رویکرد توسعه محور در حوزه‌های سرمایه گذاری، تولید، ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های داخلی استان‌ها تلاش جدی داشته باشیم.
رحمانی فضلی با بیان اینکه سفرهای رییس جمهوری به استان‌ها به زودی آغاز می‌شود، اظهار داشت: البته وزرا به صورت مستقل سفرهای استانی خود را انجام می‌دهند.
وی اضافه کرد: بنا داریم از استانداران کشور برای حضور در جلسه هیات دولت دعوت کنیم تا آخرین وضعیت استان خود را در این جلسه گزارش دهند و هیات دولت نیز با تصمیم گیری به آنان کمک کرده و با بکارگیری ظرفیت‌های ملی توسعه استان را دنبال کنند.
رحمانی فضلی به همراه استاندار تهران و فرماندار شمیرانات شامگاه چهارشنبه به مسجد اعظم تجریش آمده بود که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در این مسجد با اهالی این محله دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
وزیر کشور هدف از این دیدار را شنیدن صحبت‌های مردم عنوان کرد و گفت: این دیدارهای مردمی همچنان ادامه خواهد داشت و با مردم مناطق مختلف کشور به صورت چهره به چهره دیدار خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز