خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد

افزایش ۳ برابری تخلیه و بارگیری بندر امیرآباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۱۹

سعی داریم تا در بین بهترین‌های کشور جای داشته باشیم و در ارائه خدمات عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: افزایش تخلیه و بارگیری امسال بندر امیرآباد به بیش از سه برابر سال‌های پیشین نشان از قدرت بالای عملیاتی و استفاده از زیرساخت‌ها دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بندر امیرآباد بهشهر، محمد سعیدنژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به همراه فرهاد دژپسند معاون بودجه معاونت راهبردی ریاست جمهوری و احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر و نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در بازدیدی هفت ساعته امکانات، مزایا و پروژه‌های احداثشده و در حال احداثبنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد را بررسی کردند.

مدیر عامل بنادر امیرآباد در این دیدار با ارائه آخرین وضعیت پیشرفت‌های صورت گرفته در این بندر بزرگ شمال کشور با اشاره آمار، عملکرد تخلیه، بارگیری، واردات، صادرات و ترانزیت از این بندر را بسیار ممتاز دانست.

سیدعلی نعیمی یادآور شد: سعی داریم تا در بین بهترین‌های کشور جای داشته باشیم و در ارائه خدمات عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نیز در ادامه با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های انجام شده طی سال‌های اخیر در این بندر، افزایش تخلیه و بارگیری امسال بندر امیرآباد به بیش از سه برابر سال‌های پیشین را نشان از قدرت بالای عملیاتی و استفاده مناسب از زیرساخت‌های اجرا شده در این منطقه دانست.

محمد سعیدنژاد از مدیریت کارآمد بندر در سال‌های اخیر و زحمات نیروهای خدوم، متعهد و متخصص بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد تقدیر کرد.

احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی نیز از بندر امیرآباد به عنوان یکی از فرصت‌های بزرگ استان مازندران در زمینه‌های جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال نام برد.

فرماندار بهشهر نیز بهسازی راه‌های منتهی به بندر را یکی از اولویت‌های قابل پیگیری دانست.

محمد نورزاد گفت: مقرر شد این وضعیت از سوی ارگان‌های مختلف ذیربط پیگیری شود.

معاون بودجه معاونت راهبردی ریاست جمهوری نیز در این بازدید با ابراز رضایت از توسعه شگرف بندر امیرآباد در سال‌های اخیر، این توسعه را در زیرساخت‌های خارج از محدوده بندری لازم دانست.

فرهاد دژپسند تنوع کالاهایی که در بندر تخلیه و بارگیری می‌شود و نحوه حمل و نقل ترکیبی این منطقه را بسیار خوب توصیف کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز