خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی وزیر کشور؛

فرهمندپور به عنوان مشاور وزیر در امور زنان و خانواده منصوب شد

کد خبر : ۱۳۱۵۳۲

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی حکمی فهیمه فرهمندپور را به سمت مشاور وزیر در امور زنان و خانواده منصوب کرد.

ایلنا: عبدالرضا رحمانی فضلی طی حکمی فهیمه فرهمندپور را به سمت مشاور وزیر در امور زنان و خانواده منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی حکمی فهیمه فرهمندپور را به سمت مشاور وزیر در امور زنان و خانواده منصوب کرد.
متن کامل حکم بدین شرح است؛
سرکار خانم دکتر فهیمه فرهمندپور
سلام علیکم
با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند و موثر در حوزه مسائل مربوط به امور بانوان به موجب این حکم سرکار را به سمت مشاور وزیر در امور زنان و خانواده منصوب می‌نمایم.
سیاست گذاری، برنامه ریزی و اهتمام به جامع امورات زنان، تلاش در جهت تحکیم و تعالی بنیان خانواده، برقراری ارتباط مستمر با وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای ذیربط در امور بانوان به منظور تبادل نظر و آگاهی از طرح‌ها و برنامه‌ها و ایجاد تعامل و تقویت همکاری‌ها در جهت رفع مسائل و مشکلات زنان، هماهنگی در امور زنان استانداری‌ها و نظارت بر اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها در امور زنان وزارت کشور و استانداری‌ها، بررسی و مطالعه و فراهم سازی زمینه و بستر حضور زنان در عرصه فعالیتهای مختلف در راستای برنامه‌ها و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید از جمله مواردی است که انتظار دارد از طریق تدوین و تنظیم برنامه مناسب و کارآمد نسبت به تحقق آن کوشش نمائید.
توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز