خبرگزاری کار ایران

عضو هیات داوران همایش نشان ملی آثار صنایع دستی منطقه مرکزی کشور تاکید کرد:

ایجاد بانک اطلاعاتی اساتید و هنرمندان صنایع دستی یک ضرورت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۲۷

امسال برای دومین بار در پنج منطقه در کشور داوری نشان ملی آثار صنایع دستی صورت می گیرد. که پیشنهاد برپایی داوری نشان ملی آثار صنایع دستی برای اولین بار توسط ادیب؛ معاون صنایع دستی استان اصفهان به هیات داوران ارائه شد.

ایلنا: عضو هیات داوران همایش نشان ملی آثار صنایع دستی منطقه مرکزی کشور در افتتاحیه مراسم داوری نشان ملی آثار صنایع دستی منطقه مرکزی با اشاره به موفق بودن مراسم داوری نشان کیفیت و برتری صنایع دستی در دوره قبل در کشور گفت: کار داوری نشان ملی آثار صنایع دستی توسط اساتید و کار‌شناسان مجرب صورت می‌گیرد که از تجربیات اساتید و هنرمندان فراسازمانی نیز برای داوری بهتر استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ مرضیه ترکمانیان» اظهار داشت: مراسم داوری دومین دوره داوری نشان اصالت ملی بخش مرکزی کشور با حضوراستان‌های اصفهان، یزد، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، قم و لرستان توسط داوران مجرب ارزیابی می‌شود.

و با تاکید براینکه کیفیت آثار ارسال شده امسال نسبت به سال‌های گذشته بالا‌تر رفته است افزود: این امر باعثشده کار داوری سخت‌تر صورت گیرد و ما شاهد کیفیت بالا‌تر کالا‌ها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: به این نتیجه رسیدیم که کلیه برنامه‌های حمایتی به آثاری تعلق گیرد که نشان ملی و بین المللی دریافت نمودند و سیاست‌های حمایتی و تسهیلاتی سازمان به هنرمندان واساتیدی که نشان کیفیت و برتری ملی و یا بین المللی دریافت نمودند تعلق گیرد.

وی ایجاد بانک اطلاعاتی را از دیگر برنامه‌های این سازمان در جهت جمع آوری اساتید و هنرمندان بر‌تر دانست.

وی تصریح کرد: در چند سال گذشته با کمال تاسف بی‌مهری‌های زیادی به صنایع دستی شده که شاید با اجرای این برنام‌ها برخی از نقصانهای به وجود آمده در صنایع دستی جبران شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز