خبرگزاری کار ایران

گروسی در گفت‌وگو با ایلنا:

تلاش برای استیضاح نعمت زاده، توجیه منطقی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۹۰

بهتر است نمایندگان در صورت نارضایتی از فعالیت های یک وزیر، فعلاً به تذکر و یا سوال بسنده کرده و به وزرا فرصت دهند تا برنامه های خود را مطابق بودجه سال آینده اجرا کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تلاش برخی نمایندگان برای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را اقدامی عجولانه دانست و گفت: با گذشت کمتر از چهارماه از فعالیت نعمت زاده، تلاش برای استیضاح وی، اقدامی عجولانه است.

حسین گروسی در گفت و گو با ایلنا، ضمن مخالفت با طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در حالی که هنوز بودجه سال آینده بررسی نشده و تنها مدت زمان کوتاهی از آغاز فعالیت دولت جدید گذشته، اقدام به استیضاح یک وزیر توجیه منطقی ندارد.

نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: نعمت زاده در این مدت کوتاه عملکرد قابل قبولی داشته و نمی توان وی را عامل وجود مشکلات و کمبودها دانست و با استیضاح او انتظار بهبود شرایط را داشت.

وی تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از زمان حضور خود در این وزارت خانه، اقدامات مناسبی در زمینه گشایش LC، موارد مربوط به فاینانس و برنامه ریزی جهت بودجه سال آینده انجام داده و با تجربیات ارزشمندی که از گذشته دارد قطعاً می تواند منشا خدمات بزرگی در این مجموعه باشد.

گروسی تاکید کرد: نعمت زاده وزیری پخته و کارآزموده است و همواره در بخش هایی که در گذشته فعالیت کرده دارای سوابق روشنی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: بهتر است نمایندگان در صورت نارضایتی از فعالیت های یک وزیر، فعلاً به تذکر و یا سوال بسنده کرده و به وزرا فرصت دهند تا برنامه های خود را مطابق بودجه سال آینده اجرا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز