خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه آمل:

سیمای مازندران در ساخت فیلم حماسه ششم بهمن آمل مناسب عمل نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۵۶

تاکنون صدا و سیمای مازندران در جهت ساخت فیلم در زمینه واقعه تاریخی ششم بهمن سال ۶۰ آمل مناسب عمل نکرد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: تاکنون صداوسیمای مازندران در جهت ساخت فیلم در زمینه واقعه تاریخی ششم بهمن سال ۶۰ آمل مناسب عمل نکرد.

به گزارش ایلنا از آمل، سرهنگ مسلم مسلمی صبح امروز در جلسه سه ستاد ۹ دی‌ماه، ششم بهمن و دهه فجر این شهرستان در اشاره به واقعه ۹دی‌ ماه یادآور شد: ما باید این واقعه مهم را به عنوان یک فرصت و سرمایه برای کشور در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه برای شناساندن و آگاه‌سازی این روز مهم ستاد سه برنامه را در سه محور در نظر گرفته است، افزود: گام نخست اجرای برنامه بین دانشگاهیان و بصیرت و آگاهی‌سازی این قشر مهم جامعه است.

مسلمی دومین برنامه را در بین مردم و سخنرانی بین اقامه نماز مغرب و عشا بیان و عنوان کرد: در گام آخر اجرای برنامه در آستانه امامزاده ابراهیم(ع) و بین قشرهای مختلف مردم است که می‌توان ان‌ها را از این واقعه مهم آگاهی بخشید.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به برگزاری ششم بهمن تاکید داشت: با توجه به اینکه امسال شهرستان آمل میزبانی کنگره ملی شهیده شاخص سیده طاهره هاشمی بوده باید در هفته گرامیداشت ششم بهمن برنامه‌های پرمحتوایی در این شهرستان به اجرا درآید.

وی با اعلام اینکه در آن روز‌ها باید از راویانی جهت انعکاس واقعه در بین مردم، دانش‌اموزان و دانشگاهیان استفاده ببریم، اذعان داشت: در آن هفته از سوی سپاه ناحیه مازندران رونمایی کتاب جبهه سوم که به روایت واقعه ششم می‌پردازد، را در دستور کار داریم.

مسلمی با بیان اینکه تاکنون سیمای مازندران در جهت ساخت فیلم بلند یا مستند نتواسته با موفقیت عمل کند، ابراز داشت: در حالیکه از سوی سیمای تهران مدت‌ها پیش برای ساخت فیلم این حماسه اسلامی فعالیت خود را آغاز و از جاهای مختلف و از ابتدای شکل‌گیری گروهک‌های کمونیستی اقدام به جمع‌آوری اطاعات کرده‌اند.

رسول علیخانی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه آمل در پایان جلسه آمادگی این دستگاه را در جهت برپایی نمایشگاه با ارائه آثار شهدای واقعه ششم بهمن، واقعه ۹ دی‌ماه و دهه فجر در جوار آستانه امام‌زاده ابراهیم(ع) از سوی ستاد اجرایی شهرستان اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز