خبرگزاری کار ایران

نماینده قروه در تذکری شفاهی:

کارکنان مخابرات روستایی در تنگنای معیشتی قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۲۸

چکیده: این افراد مدت زیادی است که از نظر معیشتی با مشکلاتی روبرو هستند، از این رو از وزیر ارتباطات می‌خواهم نسبت به حل مشکلات آن‌ها تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کند.

نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت شغلی کارکنان مخابرات روستایی کردستان مطلوب نیست.

به گزارش دریافتی ایلنا، حامد قادرمرزی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، در تذکری با اشاره به اینکه وضعیت شغلی کارگزاران مخابرات روستایی استان کردستان مطلوب نیست، اظهار داشت: این افراد مدت زیادی است که از نظر معیشتی با مشکلاتی روبرو هستند، از این رو از وزیر ارتباطات می‌خواهم نسبت به حل مشکلات آن‌ها تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کند.

وی افزود: در شرایط فعلی لایحه بودجه سال ۹۳ به گونه‌ای تدوین شده که اعتبارات عمرانی استان کردستان کاهش یافته که این امر تأثیر منفی بر بخش‌های مختلف این استان خواهد داشت.

نماینده قروه تصریح کرد: در دولت گذشته منابع مالی برای تزریق بودجه به استان کردستان وجود داشت اما این امر حاصل نشد، و در شرایط فعلی نیز بودجه عمرانی کشور به صورت عادلانه بین استان‌ها تقسیم نشده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: بیش از یک سال است از پرونده شهر شدن شهرهایی از شهرستان‌های دهگلان و قروه می‌گذرد که این امر اتفاق نیافتد. از وزیر کشور می‌خواهم به این امر رسیدگی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز