خبرگزاری کار ایران

من و ساعی بیشترین شانس را داریم؛

سهرابی: حضور پولادگر از ۲۰ آذر در فدراسیون تکواندو غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۱۰

برای جلوگیری از هرگونه بی عدالتی، وزیر ورزش باید برای فدراسیون تکواندو سرپرست تعیین کند تا شاهد برگزاری انتخابات بی طرف و عادلانه‌ای باشیم.

رئیس هیات تکواندوی استان تهران و یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون تکواندو، حضور سید محمد پولادگر در راس این فدراسیون را غیر قانونی دانست و از وزیر ورزش خواست با انتصاب سرپرست، عدالت را در انتخابات پیش رو رعایت کند.

جمشید سهرابی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: روز ۲۰ آذرماه دوران ریاست پولادگر در فدراسیون تکواندو به پایان رسید و از این تاریخ به بعد حضور وی در فدراسیون غیر قانونی است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از هرگونه بی عدالتی، وزیر ورزش باید برای فدراسیون تکواندو سرپرست تعیین کند تا شاهد برگزاری انتخابات بی طرف و عادلانه‌ای باشیم.

کاندیدای ریاست فدراسیون تکواندو در مورد اینکه گفته می‌شود وی و هادی ساعی بیشترین شانس را برای پیروزی در انتخابات دارند، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم همین‌گونه باشد. هیات تهران در دوران ۸ ساله حضور بنده هر سال به عنوان هیات برتر کشور انتخاب شده، آن هم درحالی‌که کار و برنامه‌ریزی در هیات تکواندوی تهران حقیقتا کمتر از فدراسیون نیست.

سهرابی درخصوص منع حضور کارمندان دولت و بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی گفت: می‌گویند هادی ساعی دو شغله است. اما مگر عضویت در شورای شهر شغل محسوب می‌شود؟ اعضای شورای شهر مگر حقوق می‌گیرند؟

رئیس هیات تکواندوی تهران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه شما کارمند دولت هستید، مشکلی بابت حضور در فدراسیون ندارید، یادآور شد: من یا استعفا می‌دهم و یا اینکه مثل برخی از روسای فدراسیون‌ها به وزارت ورزش و فدراسیون تکواندو مامور می‌شوم. به نظرم مشکلی پیرامون شرکت من در انتخابات فدراسیون تکواندو وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز