خبرگزاری کار ایران

تقدیر از قضات و کارمندان نمونه دادسرای نظامی تهران

کد خبر : ۱۳۱۳۸۷

رعایت نظم و انضباط اداری، تجربه و مهارت قضایی، جدیت و اهتمام در مختومه نمودن پرونده‌ها، کیفیت کار قضایی، رعایت قواعد رسیدگی، قدرت و استدلال و ارتباط قضایی، نظارت بر دفتر و برخورد صحیح با ارباب رجوع را از جمله شاخص‌های انتخاب قضات نمونه است.

در مراسمی با حضور معاونین نظارت و بازرسی و توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی تهران از قضات و کارمندان نمونه دادسرای نظامی تهران تقدیر به عمل آمد.
به گزارش ایلنا، دادستان نظامی تهران در این مراسم، بر صبر و متانت کارکنان در برخورد با ارباب رجوع تأکید کرد و گفت: کار در دادسرای نظامی تهران بسیار مشکل و سخت است اما شما می‌توانید با توکل بر خدا و شکیبایی، بر مشکلات فائق آیید.
حجت الاسلام والمسلمین شکراله بهرامی افزود: ملاک ما باید حق باشد و در راه رسیدن به این حق از هیچ تلاشی فرو گذاری نکنیم و با نیت خالصانه به مردم کمک کنیم.
وی گفت: وقتی بنده گاهی اوقات از دادسرا بازدید می‌کنم خستگی در چهره همکاران ملموس است که جا دارد از زحمات همه عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.
دادستان نظامی تهران با اشاره به انتخاب قضات و کارمندان نمونه دادسرای نظامی تهران گفت: انتخاب افراد نمونه بسیار سخت است و چون تعداد آنان زیاد است ولی به علت محدودیت نمی‌توانیم از همگی تقدیر نماییم.
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، رعایت نظم و انضباط اداری، تجربه و مهارت قضایی، جدیت و اهتمام در مختومه نمودن پرونده‌ها، کیفیت کار قضایی، رعایت قواعد رسیدگی، قدرت و استدلال و ارتباط قضایی، نظارت بر دفتر و برخورد صحیح با ارباب رجوع را از جمله شاخص‌های انتخاب قضات نمونه عنوان کرد.
وی گفت: برای انتخاب کارمند نمونه نیز جدیت در انجام امور دفتری، استفاده موثر از سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی، انجام امور و دستورات قضایی در موعد مقرر، توانایی و مهارت در انجام کار، رعایت اخلاقی اسلامی در برخورد با ارباب رجوع، انجام به موقع کار و جدیت و اهتمام در امور و رعایت نظم و انضباط اداری لحاظ شده است.
در ابتدای این جلسه، حمیدرضا اسدی، سرپرست دفتر دادسرای نظامی تهران گزارشی از عملکرد شش ماهه این دادسرا ارائه کرد.
در پایان این مراسم از ۶ تن از قضات و ۱۰ تن از مدیران دفا‌تر، کار‌شناسان و کارمندان دادسرای نظامی تهران با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز