خبرگزاری کار ایران

آغاز بکار پروژه احداثاسکله آبگیر و خطوط انتقال آب شلمچه

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۸۳

با تکمیل این پروژه آبیاری فضای سبز اراضی ۷۰۰ هکتاری شلمچه از جمله آبیاری فضای سبز بلوار میانی شلمچه در راستای ایجاد هوای پاک و سرانه فضای سبز و ارتقاء کیفیت محیطی این منطقه با توجه به حضور تجار، گردشگران و کاروان های زیارتی انجام خواهد شد.

با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند مراسم آغاز بکار پروژه احداثاسکله آبگیر و خطوط انتقال آب شلمچه آغاز شد.
به گزارش ایلنا، اسماعیل زمانی گفت: این پروژه در منطقه تجاری شلمچه و با اعتباری معادل ۲۰ میلیارد ریال در اسفند ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: با تکمیل این پروژه آبیاری فضای سبز اراضی ۷۰۰ هکتاری شلمچه از جمله آبیاری فضای سبز بلوار میانی شلمچه در راستای ایجاد هوای پاک و سرانه فضای سبز و ارتقاء کیفیت محیطی این منطقه با توجه به حضور تجار، گردشگران و کاروان های زیارتی انجام خواهد شد.
زمانی با اشاره به اهمیت تامین آب خام فضای سبز شلمچه افزود: حل مشکل تامین آب آتشنشانی منطقه استراتژیک و ترانزیتی ۷۰۰ هکتاری شلمچه یکی دیگر از مزایای اجرای این پروژه است.
رئیس هیات مدیره منطقه آزاد اروند گفت: این پروژه که توسط معاونت فنی و عمرانی سازمان صورت می گیرد، شامل احداثساختمان پست برق، اسکله آبگیر، لوله گذاری خط پلی اتیلن، حوضچه های بتنی، فاضلاب و… است که ظرف ۳ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز