خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای شهر تهران:

یک چهارم جمعیت ایران در خطر است

کد خبر : ۱۳۱۳۴۶

مرگ را زیر دماغ بچه‌هایمان حس می‌کنم / آلودگی هوا تبدیل به قافیه تکراری شده است / بهتر است به صورت شخصی برای حل آلودگی به صحنه بیایم چه قدر از ما حاضرین از وسیله عمومی استفاده کنیم.

ایلنا: یک عضو شورای شهر تهران خطاب به اعضای شورای شهر گفت: در حالی که یک چهارم جمعیت ایران در خطر است چه قدر حاضریم از وسیله شخصی خود استفاده نکنیم و سختی حمل و نقل را به جان بخریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه امروز شورای شهر بار دیگر موضوع آلودگی هوا به عنوان یک دغدغه در میان اعضا مطرح شد.

علیرضا دبیر در این باره گفت: من این روز‌ها مرگ را زیر دماغ بچه‌هایمان حس می‌کنم پس بهتر است فکری شود.

اقبال شاکری دیگر عضو شورای شهر نیز با اشاره به مسئله آلودگی هوا باید به صورت حاکمیتی و در بخش شهری و با عزم جدی پیگیری شود تصریح کرد: وقتی یک چهارم جمعیت ایران در خطر باشد، تعطیلی چند کارخانه برای رفع این معضل چاره ساز نیست و همیشه نمی‌شود از روش حذفی استفاده کرد.

وی ادامه داد: بهتر است به صورت شخصی برای حل آلودگی به صحنه بیایم چه قدر از ما حاضرین از وسیله عمومی استفاده کنیم.

مختاباد دیگر عضو شورای شهر نیز با بیان اینکه آلودگی هوا تبدیل به قافیه تکراری شده است گفت: با این روش راه به جایی نمی‌بریم. باید معاون رئیس جمهور در محیط زیست مشارکتی جدی داشته باشد فرزندانمان در جلوی چشمانمان از بین می‌روند همه جا شهر آلوده است و هوای آلوده و جود دارد.

وی ادامه داد: ۵ یا ۲۰ طبقه فرقی نمی‌کند شهرداری پول می‌گیرد و ا جازه ساخت و ساز می‌دهد بی‌آنکه به مالک بگوید روابط شهرسازی شهر را رعایت کند. ما وارثان یک شهر از هم پاشیده هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز