خبرگزاری کار ایران

واکنش عضو شورای شهر به اظهارنظر مالک پروژه ایران زمین؛

شهرداری اجازه ندهد نهادهای قانونی زیر سوال برود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۱۸

ما می‌خواهیم با جدیت مصوبه کمیسیون ماده ۵ را اجرایی کنند و اجازه ندهند نهادهای قانونی زیر سوال برود / براساس آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مرخصی و ماموریت شهردار باید به تایید شورای شهر برسد.

ایلنا: یک عضو شورای شهر در واکنش به اظهارنظر مالک پروژه ایران زمین از شهرداری تهران خواست تا اجازه ندهد نهادهای قانونی زیر سوال برود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا انصاری در جلسه علنی امروز شورای شهر(۳ دی ماه) با اشاره به مصوبه شورای عالی شهرسازی مبنی بر لغو پروانه ساخت و ساز در پروژه ایران زمین اظهار کرد: این مسئله در راستای دفاع از حقوق شهروندان و رانش در زمین که هنوز نیز ادامه دارد، مطرح و به سرانجام رسید اینکه در پهنه مسکونی اجازه ساخت برج داده شده بود.

وی با بیان اینکه از سرمایه‌گذاری مشروع حمایت می‌کنیم، افزود: اجازه نمی‌دهیم مالکان سرمایه از موقعیت خود سوء استفاده کنند.

این عضو شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران اظهار داشت: ما می‌خواهیم با جدیت مصوبه کمیسیون ماده ۵ را اجرایی کنند و اجازه ندهند نهادهای قا نونی زیر سوال برود.

انصاری در ادامه صحبت‌های خود درباره مرخصی و ماموریت‌های شهر دار تهران نیز گفت: براساس آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مرخصی و ماموریت شهردار باید به تایید شورای شهر برسد.

شهردار تهران اخیرا سفری به ترکیه داشته و من اطلاع ندارم که به تایید و نطر شورا رسیده است یا نه؟ آیا جایگزینی برای وی معرفی شده است یا نه؟

این عضو شورای شهر با اشاره به وضعیت حساس شهر تهران اعلام کرد: حتی نباید یک ساعت شهردار تهران بدون جایگزین باشد، هیات رئیسه شورا اعلام کند که این ماموریت به تایید شورا رسیده بود یا نه.

طلایی که امروز در غیاب احمد مسجد جامعی ریاست شورا را برعهده داشت؛ در پاسخ به انصاری گفت: عرف موضوع بر این است که ماموریت و مرخصی شهردار به تایید شورا برسد آ قای مسجد جامعی امروز نیستند که پاسخگو باشند اما من موضوع را پیگیری می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز