خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور:

اجازه استفاده از تسهیلات را به صاحبان صنایع بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۸۷

بر اساس اصل سوم قانون‌اساسی برای افزایش تولید کشاورزی و صنعتی تعداد زیادی از اعضای کمسیون‌های مجلس این طرح را تهیه کرده‌اند و با توجه به حمایت دولت از صنایع تبدیلی و کمیلی بخش کشاورزی به منظور استفاده از بهینه از ظرفیت روستا‌ها این طرح برنامه‌ریزی شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خواستار مجوز مجلس برای استفاده صاحبان صنایع تبدیلی کشاورزی از تسهیلات در نظر گرفته شده در قوانین بودجه سالهای ۹۱-۹۲ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور در سخنانی در جلسه علنی –سه‌شنبه - در موافقت با پاسخ مجلس به جزء(۵-۱) قوانین بودجه ۹۲-۹۱کل کشور ابراز کرد: بر اساس اصل سوم قانون‌اساسی برای افزایش تولید کشاورزی و صنعتی تعداد زیادی از اعضای کمسیون‌های مجلس این طرح را تهیه کرده‌اند و با توجه به حمایت دولت از صنایع تبدیلی و کمیلی بخش کشاورزی به منظور استفاده از بهینه از ظرفیت روستا‌ها این طرح برنامه‌ریزی شده است.
وی با بیا ن اینکه یک در صد از محصول سیب جهان در ارومیه تولید می‌شود، تصریح کرد: صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی اکثراً خصوصی هستند، اجازه بدهید که صاحبان صنایع تبدیلی کشاورزی از تسهیلات در نظر گرفته شده در قوانین بودجه سالهای ۹۱-۹۲ استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز