خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

بودجه فرهنگی شهرداری تبریز در سال آینده ۶۵۰ میلیارد ریال است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۵۵

از سال آینده، حوزه فرهنگی، یکی از فعال‌ترین و مهم‌ترین حوزه‌های کاری و خدماتی مدیریت شهری تبریز خواهد بود و این حوزه با هوشمندی بالا در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم حرکت خواهد کرد.

ایلنا: شهردار تبریز با تأکید بر توجه و برنامه ریزی جامع و جدی شهرداری به نیاز‌ها و مطالبات فرهنگی اجتماعی شهروندان از تخصیص و پیش بینی بودجه‌ای قابل توجه برای این حوزه در لایحه بودجه سال ۹۳ خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در آئین معرفی معاون جدید فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، افزود: از سال آینده، حوزه فرهنگی، یکی از فعال‌ترین و مهم‌ترین حوزه‌های کاری و خدماتی مدیریت شهری تبریز خواهد بود و این حوزه با هوشمندی بالا در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم حرکت خواهد کرد.
شهردار تبریز در عین حال با تأکید بر لزوم اثربخشی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی به شاخص‌ها و محورهای اصلی فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری در سال آینده اشاره و تصریح کرد: توجه به توسعه زیرساخت‌های سلامت اجتماعی، تقویت خانه‌های سلامت، توجه به گردشگری، حمایت از ورزش همگانی و افزایش تعداد فرهنگسرا‌ها و خانه‌های فرهنگ در رأس برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی شهرداری قرار خواهد گرفت.
نجفی در خاتمه از فعال سازی و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی در حوزه مدیریت شهری با هدف پاسخگویی موثر به نیاز‌ها و مطالبات شهر و شهروندان در این حوزه‌ها خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز