خبرگزاری کار ایران

کارگران اسلامشهر با امضای طوماری؛

مجازات متخلفان تأمین اجتماعی، کارگران را به مبارزه با فساد امیدوار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۸۹

چکیده: برای جلوگیری از وقوع تخلفات مشابه در سازمان تامین اجتماعی امیدواریم مسئولین محترم قوه قضائیه با بهره گیری از گزارش جامع و مستند هیأت تحقیق و تفحص مجلس، طبق قانون عمل کند.

جمعی از نمایندگان جامعه کارگری شهرستان اسلامشهر با امضای نامه‌ای خطاب به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کردند جهت توقف سوءاستفاده‌های میلیاردی از سازمان تامین اجتماعی، متخلفان را به مراجع قضایی معرفی کنند.

به گزارش ایلنا، در این نامه که به امضای بیش از ۴۵۰ نفر از کارگران شاغل و بازنشسته شهرستان اسلامشهر رسیده، با اشاره به مکانیزم «بین‌النسلی» صندوق تأمین اجتماعی، از اعمال روش‌های غیرمعقول سیاسی در مدیریت گذشته سازمان تامین اجتماعی انتقاد شده و آمده است: مدیریتهای غیر اصولی سازمان تامین اجتماعی به خصوص در دوران مدیرعاملی‌ آقای سعید مرتضوی، ضربات جبران ناپذیری را به این مجموعه کارگری وارد کرده است.

این کارگران و بازنشستگان با تاکید بر برخورد قانونی با سودجویان از اموال کارگران در صندوق تامین اجتماعی، در ادامه نامه خود آورده‌اند: برای جلوگیری از وقوع تخلفات مشابه در سازمان تامین اجتماعی امیدواریم مسئولین محترم قوه قضائیه با بهره گیری از گزارش جامع و مستند هیأت تحقیق و تفحص مجلس، طبق قانون عمل کند.

نویسندگان این نامه، با تقدیر از شهامت کمیته تحقیق و تفحص مجلس در افشای سوءاستفاده کنندگان اموال تامین اجتماعی، مجازات متخلفان را عامل ایجاد امید در دل کارگران و بازنشستگان دانسته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز