خبرگزاری کار ایران

میر مراد زهی به ایلنا خبر داد؛

استیضاح وزیر کشاورزی بعد از تعطیلات مجلس انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۳

احتمال دارد برخی از نمایندگان تا قبل از انجام استیضاح خلیلیان امضا خود را پس بگیرند/ شاید طرح استیضاح وزیر صنعت تجارت و معدن چهارشنبه(فردا) درصحن علنی اعلام وصول شود.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی گفت: استیضاح خلیلیان به بعد از بازگشت نمایندگان از حوزه های انتخابی موکول می شود.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی گفت: اعضای کمیسیون 90 ماده طرح آبخیزداری را به تصویب رساندند که در تصویب این طرح تغییرات و حذف هایی را نیز داشته است.

هدایت‌الله میرمراد زهی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با دستورکار امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی طرح جامع آبخیزداری را بررسی کردند.

وی افزود: اعضای کمیسیون 90 ماده طرح آبخیزداری را به تصویب رساندند که در تصویب این طرح تغییرات و حذف‌هایی را نیز داشته است.

میرمراد زهی در ادامه با بیان این مطلب که طرح آبخیز داری 105 ماده دارد گفت: اعضای کمیسیون تلاش کرده‌اند تا در بررسی طرح مورد نظر حفظ جنگل و جاهایی که توسط انسان آلوده می شوند و افرادی که به دنبال قطع بی مورد درختان جنگلی هستند را به گونه ای به تصویب برسانند که به جنگل های کشور آسیب وارد نشود.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساسیت نمایندگان به حفاظت از منابع خدادادی در طرح آبخیزداری گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی حساسیت بسیاری بر این دارند تا منابع خدادادی که در اختیار ما قرار گرفته است حفظ شود.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس گفت: اعضای کمیسیون در بررسی طرح آبخیزداری خلاء‌های قانون را که در راستای نظارت سازمان های اجرایی وجود داشته است را برطرف کرده اند.

وی با بیان این مطلب که برای استیضاح وزیر کشاورزی تا کنون بیش از 40 امضا جمع آوری شده است گفت: عده ای در حال حاضر در تلاشند تا با تبادل نظر با جهادکشاورزی مسائلی را که برای امورات کشور، مجلس و حوزه های انتخابیه داشته‌اند در امضای استیضاح وزیر کشاورزی به دست آورند اما هنوز نتیجه ای از این نشست ها حاصل نشده است.

میرمرادزهی گفت: احتمال دارد برخی از نمایندگان تا قبل از انجام استیضاح خلیلیان امضا خود را پس بگیرند.

وی در رابطه با زمان استیضاح وزیر کشاورزی گفت: وزیر کشاورزی پس از ده روز از اعلام وصول در صحن علنی باید با بررسی موضوعات مطرح شده در استیضاح به صحن علنی بیاید و به نمایندگان پاسخ دهد ولی به دلیل اینکه نمایندگان مجلس هفته آینده برای سرکشی به حوزه های انتخابی خود می روند استیضاح خلیلیان به بعد از بازگشت نمایندگان از حوزه های انتخابی موکول می شود.

نماینده سراوان در خانه ملت در رابطه با استیضاح وزیر صنعت، تجارت و معدن نیز گفت: تاکنون بیش از ده امضا برای استیضاح غصنفری جمع آوری شده است اما به دلیل اینکه مشکلاتی در راستای امضاها و طرح وجود داشت همزمان با طرح استیضاح وزیر کشاورزی در صحن علنی اعلام وصول نشد.

وی گفت: شاید طرح استیضاح وزیر صنعت تجارت و معدن چهارشنبه(فردا) درصحن علنی اعلام وصول شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی خاطرنشان کرد: محور طرح استیضاح غصنفری گرانی های بیش از حد واحدهای تولیدی و لبنیات همچون شیر که علت خارجی نداشته است و تنها مربوط به نظارت های واقعی از سوی وزارتخانه انجام می شده است،می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز