خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

زباله جنگل‌های نور را تهدید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۳۴

دفع زباله و شیرابه صدماتی را به بخشی از جنگلهای اطراف و محیط زیست وارد کرده که به مرور اگر اقدامی جدی صورت نگیرد شاهد نابودی محیط زیست و جنگل خواهیم بود.

استاندار مازندران با اشاره به انباشت و دفن ۱۵۰ تن زباله روزانه در نور گفت: دفع زباله و شیرابه صدماتی را به بخشی از جنگلهای اطراف و محیط زیست وارد کرده که به مرور اگر اقدامی جدی صورت نگیرد شاهد نابودی محیط زیست و جنگل خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح در حاشیه بازدید از محل دفن زباله شهرستان نور گفت: این مکان در زمینی به مساحت ۸ هکتار وبه مدت ۱۲ سال است که برای دفن زباله استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی رضایت بخش نیست افزود: با توجه به توریستی بودن منطقه باید اقدامی جدی برای دفع بهداشتی زباله در نور صورت گیرد.

فلاح تاکید کرد: دولت در این زمینه بودجه کافی را دارا نیست و شهرداریهای منطقه از توان خصوصی ونیروهای منطقه استفاده کرده و کارهای مهم و سریع در این زمینه انجام دهند.

استاندار مازندران تصریح کرد: گزینه های مختلف و برنامه های متفاوتی برای دفع زباله منطقه ارائه شده است که باید این راههکارها بررسی و سریعترین برنامه ای که به بازدهی و نتیجه میرسد اجرا شود.

استاندار مازندران هم چنین در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی چمستان گفت: این تصفیه خانه در قسمت ابنیه ۷۵ در صد پیشرفت عمرانی داشته است.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات این تصفیه خانه به زودی تکمیل و در دهه فجر افتتاح می شود افزود: تاکنون ۵۵۰ میلیون تومان هزینه ساخت این مجموعه بوده است و برای تکمیل و راه اندازی نیز ۵۵۰ میلیون تومان دیگر نیاز دارد.

فلاح بیان داشت: بیش از ۷۰ واحد صنعتی در این شهرک مشغول فعالیت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز