خبرگزاری کار ایران

بازرس كل استان قزوین:

ارتقای كارآمدی دستگاه‌ها و رضایتمندی مردم هدف بازرسان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۶

سازمان بازرسی به عنوان عالی‌ترین ارگان نظارتی در كشور از هیچ تلاشی در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی، ارتقای كارآمدی دستگاه‌های اجرائی و رضایتمندی مردم فروگذار نیست.

ایلنا - قزوین: بازرس كل استان قزوین گفت: سازمان بازرسی به عنوان عالی ترین ارگان نظارتی در كشور از هیچ تلاشی در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی، ارتقای كارآمدی دستگاه های اجرائی و رضایتمندی مردم فروگذار نیست.

به گزارش ایلنا، محمد حسین یزدان پناه به مناسبت سالروز تشكیل سازمان بازرسی كل كشور در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اقتصاد مقاومتی افزود: ویژگی و خصوصیت بارز در اقتصاد مقاومتی این است كه با ایجاد آمادگی، بستر مناسب در زمینه تحقق آن مهیا شود و با تدبیر درست، راهكارهای لازم و اصولی جهت مقابله با فشارهای اقتصادی و تهدیدات دشمن اتخاذ گردد.

وی با بیان این كه بازرسان در انجام برنامه های بازرسی باید 2 امر اجرای صحیح قوانین و حُسن جریان امور را با هم ببیند افزود: پرهیز از رویكرد سیاسی در انجام مأموریت ها، پرداختن به رویكردهای تخصصی و حرفه ای و تعادل بخشی در رفتارهای نظارتی همواره مورد تأكید و جزء سیاست های مهم دستگاه نظارتی است.

بازرس كل استان قزوین اضافه كرد: بایستی با افزایش روش ها و اقدامات كاربردی، مدیریت صحیح و مدبرانه و ارائه راهكارهای كارشناسی، امر نظارت و بازرسی هر چه بیشتر در سطح دستگاه های اجرائی نهادینه شود.

وی ادامه داد: پیشرفت برنامه های دستگاه نظارتی در سال جاری قابل ملاحظه بوده به طوری كه در حوزه های مختلف اثربخشی های خوبی صورت گرفته است.

یزدان پناه خاطر نشان كرد: تعامل دو سویه و ارتباط مناسب دستگاه های اجرائی با دستگاه نظارتی موجب ارتقای جایگاه سازمانی و رفع مشكلات جاری می شود.

وی خطاب به گروه های 4 گانه نظارت و بازرسی این اداره كل هم گفت: كارشناسان و بازرسان نسبت به تقویت اطلاعات پایه جهت اشرافیت در انجام بازرسی ها، اظهار نظرهای دقیق، ارائه گزارشات جامع از وضعیت و نقاط قوت و ضعف دستگاه ها و نیز ارائه راهكارهای لازم جهت رفع موانع بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

مدیر كل بازرسی استان قزوین همچنین با تأكید بر مدیریت و انضباط مالی در تمامی دستگاه ها تصریح كرد: امیدواریم با اقدامات پیش رو و همّت مضاعف بسترهای مناسبی جهت خدمت رسانی به مردم فراهم شود و دستگاه ها توجه بیشتری نسبت به بیت المال و انجام وظایف خود داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز