خبرگزاری کار ایران

علیزاده طباطبائی در گفت و گو با ایلنا:

"حکم صد میلیون تومانی کارگزاران" هنوز ابلاغ نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۳

مالک ملک روزنامه کارگزاران ادعاهایی داشته که به افزایش اجاره و اجاره‌های دریافت نشده در مدت زمان تعطیلی روزنامه مربوط می‌شود.

وکیل حزب کارگزاران گفت: تاکنون حکم پرداخت اجرت المثل صدمیلیون تومانی کارگزاران به من ابلاغ نشده است. این حکم باید به آدرس حزب فرستاده شود و تا بیست روز فرصت اعتراض به حکم وجود دارد.

علیزاده طباطبائی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص خبری که امروز در یکی از خبرگزاری‌های منتسب به جریان اصولگرا در مورد «حکم صد میلیون تومانی کارگزاران» منتشر شده، افزود: وکیل حزب کارگزاران گفت: تاکنون حکم پرداخت اجرت المثل صدمیلیون تومانی کارگزاران به من ابلاغ نشده است. این حکم باید به آدرس حزب فرستاده شود و تا بیست روز فرصت اعتراض به حکم وجود دارد.

علیزاده طباطبائی در گفت‌ و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص خبری که امروز در یکی از خبرگزاری‌های منتسب به جریان اصولگرا در مورد «حکم صد میلیون تومانی کارگزاران» منتشر شده، افزود: مالک ملک روزنامه کارگزاران ادعاهایی داشته که به افزایش اجاره و اجاره‌های دریافت نشده در مدت زمان تعطیلی روزنامه مربوط می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: چنین ادعایی طبیعی بوده و ربطی به تصرف ملک نداشته است.

به گفته طباطبائی این حکم در دادگاه بدوی صادر شده و تا بیست روز فرصت اعتراض به آن وجود دارد.

گفتنی است که روزنامه کارگزاران به سردبیری سیدمرتضی سجادیان در سال ۸۷ به دلیل انتشار بیانیه دفتر تحکیم پیرامون حوادث غزه و محکوم کردن حماس به دستور «قاضی مرتضوی» توقیف شد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز