خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

اصلاح ۸۰ نقطه حادثه خیز در جاده های استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۲

سال گذشته ما ۱۷۰ نقطه حادثه خیز را در راه‌های برونشهری استان شناسایی کرده و به اداره راه و ترابری و حمل و نقل و پایانه‌های استان معرفی کردیم که خوشبختانه تا کنون ۸۰ مورد از این نقاط اصلاح و ایمن سازی شده‌اند.

ایلنا: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به شناسایی ۱۷۰ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان از اصلاح و ایمن سازی ۸۰ مورد از این نقاط خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی نیکبخت گفت: سال گذشته ما ۱۷۰ نقطه حادثه خیز را در راه‌های برونشهری استان شناسایی کرده و به اداره راه و ترابری و حمل و نقل و پایانه‌های استان معرفی کردیم که خوشبختانه تا کنون ۸۰ مورد از این نقاط اصلاح و ایمن سازی شده‌اند.

وی افزود: تعدادی از این نقاط هنوز کاری بر روی آن‌ها صورت داده نشده که به دلیل هزینه بر بودن نیازمند تامین اعتبار و وقت و زمان کافی برای برطرف کردن آن‌ها است که امیدواریم با اهتمام بیشتر مسئولان مشکلات نقاط باقی مانده نیز به سرعت برطرف و ما شاهد حوادث کمتری در جاده‌های استان باشیم.

این مقام مسئول در خصوص مشکلات نقاط حادثه خیز باقی مانده به خبرنگار ما گفت: برخی از این نقاط نیازمند طرح‌هایی همچون دو بانده کردن جاده، ایجاد جاده جدید، اصلاح آسفالت جاده‌ها و احداث پل و زیر گذر هستند.

رییس پلیس راه استان با بیان اینکه هر چند اصلاح نقاط حادثه خیز در کاهش حوادث جاده‌ای تاثیر گذار است و می‌تواند به نسبت بسیاربالایی از تصادفات را پایین بیاورد افزود: البته رانندگان بایستی در رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و رعایت فاصله طولی با راننده جلویی دقت بیشتری کنند زیرا با رعایت همین موارد ساده هم می‌توانند جان خود و سرنشینانشان را مصون نگاه دارند.

نیکبخت در پایان یک بار سرعت و سبقت غیر مجاز و همچنین خستگی و خواب آلودگی را از عوامل مهم بروز بیشترین تصادف رانندگی در جاده‌های استان عنوان کرد و اظهار داشت: داشتن بیشترین راه‌های برونشهری و آزاد راه‌های استان اصفهان عموماً باعث ایجاد خستگی در رانندگان می‌شود که همین امر زمینه ساز بروز تصادفات ناگوار و واژگونی‌ها است و ما بار‌ها به رانندگان توصیه کرده‌ایم که از رانندگی درهنگام خستگی و خواب آلودگی حتماً پرهیز کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز