خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد زنجان خبر داد:

کمک 3 میلیارد ریالی مردم خیراستان زنجان به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

کد خبر : ۱۳۰۰۱

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از کمک 3 میلیارد ریالی مردم استان زنجان به زلزله زدگان آذربایجان شرقی خبر داد.

زنجان ـ ایلنا: معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: مردم زنجان کمکهای نقدی وغیرنقدی مطلوبی به زلزله زدگان آذر بایجان شرقی کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان،‌ رضا حسنلو معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته انداد استان زنجان امروز با بیان مطلب فوق اظهار کرد: کمک‌هایی که در استان زنجان و به منظور امداد رسانی به مردم آذربایجان شرقی جمع‌آوری شده است، در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی بوده است.

وی با اشاره به اینکه پس از اعلام کمیته امداد مبنی بر جمع‌آوری کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی یک میلیارد و 500 میلیون ریال کمک نقدی در استان زنجان جمع آوری شده است،‌اضافه کرد: همچنین ارزش کمک‌های غیر نقدی مردم استان نیز در این بازه زمانی بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان زلزله زده آذربایجان شرقی در جشن عاطفه‌ها اضافه کرد: همچنین در قالب برگزاری این جشن نیز مردم استان زنجان 70 میلیون ریال به دانش‌آموزان زلزله زده آذربایجان شرقی کمک کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد استان زنجان به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی افزود: ارسال کمک های جمع‌آوری شده از جمله اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته است.

حسنلو همچنین با اشاره به اقدامات کمیته در محل وقوع حادثه اضافه کرد: با توجه به اینکه استان زنجان به عنوان استان معین در امر کمک رسانی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی انتخاب شده است، تا کنون اقدامات مختلفی در راستای کمک رسانی به این افراد انجام شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مسئولیت ساخت 110 واحد مسکونی زلزله‌زده واقع در آذربایجان شرقی سهمیه استان زنجان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه این تعداد واحد مسکونی با کمک های دولتی و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی انجام می‌شود، اضافه کرد: سرانه هزینه برای ساخت و بازسازی هر واحد مسکونی از محل کمک‌های مردمی 20 میلیون ریال است.

وی همچنین با تقدیر از کمک‌های مردم نوع دوست استان زنجان در امر کمک رسانی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر نیز کمیته امداد استان زنجان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای امداد رسانی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز