خبرگزاری کار ایران

ملاقات فتح‌اله‌زاده با وزیر ورزش؛

عباسی باز هم به استقلالی‌ها پولی نداد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۵

فتح‌اله‌زاده از پرداخت 700 میلیونی به بازیکنان استقلال خبر داد.

صبح امروز مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه رئیس هیات مدیره این باشگاه به دفتر وزیر ورزش رفتند که بتوانند پولی از رئیس دستگاه ورزش بگیرند ولی بار دیگر با دست خالی از وزارتخانه برگشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی فتح‌اله‌زاده و مقداد نجف‌نژاد صبح امروز برای برطرف کردن مشکلات مالی باشگاه استقلال و پرداخت مطالبات بازیکنان به وزارت ورزش مراجعه کردند تا با جلسه‌ای که با وزیر ورزش برگزار کردند تا بتوانند وزیر را متقاعد کنند بودجه‌ای را در اختیار آنها قرار دهد که وزیر ورزش در این دیدار به این دو عضو هیات مدیره استقلال تاکید کرد که وزارتخانه هیچ پولی ندارد که به این باشگاه اختصاص دهد.

به این ترتیب فتح‌اله‌زاده و نجف‌نژاد با دست خالی از وزارتخانه راهی باشگاه شدند تا همچنان دلخوش به اسپانسرهای باشگاه باشند تا بتوانند هزینه و مطالبات بازیکنان را فراهم کنند.

همچنین فتح‌اله‌زاده پس از خروج از دفتر وزیر در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ایلنا از پرداخت 700 میلیونی به بازیکنان استقلال خبر داد.

فتح‌اله‌زاده تاکید کرد که از محل درآمدهای حاصل از اسپانسرهای باشگاه موفق شده 700 میلیون تومان از مطالبات بازیکنان این باشگاه را پرداخت کند و در روزهای آینده نیز بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز