خبرگزاری کار ایران

مرگ دلخراش سارق سیم برق در سرپل ذهاب

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۵۷

مرگ پایان داستان سارق سیم‌های برق در شهرستان سرپل ذهاب بود.

ایلنا: پس از کسب خبری در خصوص یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان این شهر، جهت بررسی موضوع به محل عزیمت کردند که کادر پزشکی بیمارستان علت مرگ متوفی را برق گرفتگی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از سرپل ذهاب، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، پس از آن کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را از فردی که جسد را به بیمارستان آورده بود شروع کردند که وی به پلیس گفت: دوستش حین جابجایی کنتور برق منزل وی دچار برق گرفتگی شده که بلافاصله وی را به بیمارستان آورده، اما متاسفانه وی فوت کرده است.

گفته‌های تنها شاهد این ماجرا پلیس را قانع نکرد، ضمن اینکه آثاری از خراشیدگی بر روی دست و زانوی چپ متوفقی و گل آلود بودن لباس‌های وی شک کارآگاهان پلیس را بیشتر کرد.

کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سرپل ذهاب جهت تحقیقات بیشتر به بازدید از منزل فردی که متوفی را به بیمارستان آورده بود پرداختند و متوجه شدند که کنتور برق اصلا جابجا نشده است.

فرد مشکوک جهت توضیحات بیشتر به اداره پلیس آگاهی شهرستان احضار و مورد بازجویی‌های فنی و تخصصی قرار گرفت و در ‌‌نهایت لب به اعتراف گشود و گفت که بهمراه متوفی جهت سرقت سیم برق به یکی از روستاهای اطراف رفته بودیم که حین سرقت، دوستم دچار برق گرفتگی شد و فوت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز