خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

هزار میلیارد تومان برای اتمام پروژه‌های مازندران نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۴۸

با توجه به اینکه برای بودجه این استان ۳۱۳ میلیارد تومان تصویب شده تاکنون ۲۵ درصد تحقق یافته است. / برای اتمام کلیه پروژه‌های مازندران نیاز به هزار میلیارد تومان است.

ایلنا: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: برای اتمام کلیه پروژه‌های مازندران نیاز به هزار میلیارد تومان است.

به گزارش ایلنا از آمل، علی‌رضا یونسی صبح امروز یکشنبه ۲۴ آذرماه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با بیان اینکه کلیه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید به راهی که نظام جمهوری اسلامی تبیین کرده، بروند، یادآور شد: مسئولان باید بدانند که پست و سمت به مانند بادی است که نباید به آن دلبستگی پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه هیچ راهی به غیر از راه خدا ارزش کاری نخواهد داشت، افزود: ما باید رهروی سالم انقلاب باشیم و فقط به دستورات الهی بپردازیم.

یونسی با تاکید براینکه دولت با تدبیر و امید سرکار آمده و به انتخاب مردم شکل گرفته است، اظهار داشت: این دولت مجری مردم است و تا به امروز در سیاست‌های خارجی توانسته به موفقیت‌هایی دست یابد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تصریح کرد: هم‌اکنون این دولت تدبیر در اجرای سیاست‌های داخلی به گونه‌ای موفق بوده که موجب آرامش مردم شده است.

وی با اعلام اینکه برای اتمام پروژه‌های استان مازندران یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اذعان داشت: با توجه به اینکه برای بودجه این استان ۳۱۳ میلیارد تومان تصویب شده تاکنون ۲۵ درصد تحقق یافته است.

یونسی اتحاد و همبستگی را مهم‌ترین عامل برای رفع مشکلات و ضعف‌های موجود در این استان بیان و عنوان کرد: در عرصه خدمت‌گذاری به مردم توکل به خدا بهترین رهگشا برای برداشتن مشکلات خواهد بود.

راه‌اندازی صندوق توسعه در مازندران

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون در استانداری مازندران کار‌ها و برنامه‌های مهمی در دست اجراست، اضافه کرد: اجرای سند چشم‌انداز توسعه استان یکی از برنامه‌های اساسی این استانداری است.

وی تاکید داشت: کارهای اولیه این سند با همت طاهایی استاندار سابق انجام شده و به‌دست ربیع فلاح تا ده روز دیگر به تصویب خواهد رسید.

یونسی راه‌اندازی صندوق توسعه استان را یکی دیگر از برنامه‌های این استانداری عنوان کرد و گفت: براساس بررسی توسعه برخی از استان‌های موفق این استان قصد دارد برای حمایت از سرمایه‌گذاران صندوق توسعه استان تشکیل دهد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه قدم دیگر برای توسعه این استان ساماندهی گروه سرمایه‌گذاری است، ابراز داشت: استاندار برای این ساماندهی دو مشاور را برای انجام کارهای سرمایه‌گذاران منصوب کرده تا به رفع مشکلات سر راه این افراد بپردازند.

یونسی خاطرنشان کرد: استان مازندران با توجه به ۱۴۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش در بخش تولید مرکبات سعی دارد به توسعه این محصول در کشور بپردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز