خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم لالیگا؛

توقف رئال مادرید در پامپلونا / برتری بارسا بر ویارئال

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۰۶

در این بازی اوریل ریرا در دقایق ۱۶ و ۳۹ برای اوساسونا و ایسکو(۴۵) و په په(۸۰) برای رئال مادرید گلزنی کردند تا کار دو تیم به تساوی برسد.

تیم فوتبال رئال مادرید مقابل اوساسونا تن به تساوی داد تا بخت صدرنشینی را از دست بدهد.

به گزارش ایلنا، در آغاز بازی‌های شب دوم از هفته شانزدهم لالیگا تیم اوساسونا در پامپلونا میزبان رئال مادرید بود که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید تا شاگردان آنچلوتی با از دست دادن ۲ امتیاز بخت اینکه صدرنشینی موقت را به خود اختصاص دهند.

در این بازی اوریل ریرا در دقایق ۱۶ و ۳۹ برای اوساسونا و ایسکو(۴۵) و په‌په(۸۰) برای رئال مادرید گلزنی کردند تا کار دو تیم به تساوی برسد.

اگرچه مادریدی‌ها بار دیگر کریس رونالدو را بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت در لالیگا نیز در اختیار داشتند، ولی رونالدو شب چندان خوبی را پشت سر نگذاشت و چندین موقعیت خوب را از دست داد.

همچنین در این دیدار سیلوا از اوساسونا و راموس از رئال از زمین مسابقه اخراج شدند. این بازی به شدت پربرخورد بود به طوری که داور این دیدار ۱۱ بار دست به جیب شد و ۹ اخطاری و ۲ اخراجی نشان داد بازی تا چه اندازه فیزیکی دنبال شد.

رئال با این تساوی ۳۸ امتیازی شد و شانس صدرنشینی موقت را از دست داد. اوساسونا نیز با ۱۴ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد.

برنامه ادامه دیدار‌های این هفته به این شرح است:

رایو والکانو صفر - گرانادا ۲

سویا - بیلبائو، ساعت ۲۱:۳۰

بارسلونا ۲ - ویارئال یک

مالاگا یک - ختافه صفر

سه‌شنبه ۲۶ آذر

سلتاویگو - وایادولید، ساعت ۰۰:۳۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز