خبرگزاری کار ایران

شاید تصمیم جدیدی درباره بوناچیچ بگیریم؛

آذری: جای کی‌روش بودم علی کریمی را دعوت می‌کردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۸۹

مشکل جدیدی برای لوکا به وجود آمده و در دو کلیه‌اش دو سنگ بزرگ وجود دارد و کمر درد شدید داشت و در این بازی همراه تیم نبود. اگر این شرایط حاکم باشد و نتوانیم از وجود لوکا استفاده کنیم، باید یک فکر جدید بکنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: مقابل تراکتورسازی مستحق برد و کسب ۳ امتیاز بودیم.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: احساسم این بود که در تبریز تیم ما بازی قابل قبولی مقابل تراکتورسازی انجام داد و بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند و مستحق برد بودیم، البته شرایط جوی تبریز هم خیلی سخت بود. وظیفه دارم از مدیریت و سرپرست ورزشگاه یادگار امام تبریز هم تشکر کنم که زمین را با تلاش خود آماده بازی کردند. با توجه به اینکه جلوی تیم بزرگ تراکتورسازی شایسته پیروزی بودیم باید به تلاش بچه‌های ذوب آهن اشاره کنم که واقعا زحمت کشیدند و به جز دو گلی که زدند، موقعیت‌های دیگری هم داشتند که گل نشد.

وی افزود: تراکتورسازی تبریز یک امتیازی را که مقابل ما گرفت، مدیون هوش و ذکاوت علی کریمی است چون آن صحنه‌ای که داور روی کریمی پنالتی گرفت، به اعتقاد کارشناسان پنالتی نبود و کریمی ناجی تراکتورسازی شد و نشان داد یک بازیکن فوق حرفه‌ای است و در هر لحظه‌ای که به زمین بیاید، می‌تواند تأثیرگذار باشد و سرنوشت بازی را عوض کند. کریمی بدنش هم آماده است و اگر جای کی‌روش بودم، او را به تیم ملی دعوت می‌کردم. تنها کاری که کریمی باید بکند این است که یک مقدار تلاشش را بیشتر کرده و بدنش را آماده نگه دارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: اگر وضعیت جدول را ببینید و نگاهی به بازی‌های دو هفته اخیر ما داشته باشید، ذوب آهن کار بسیار سختی دارد. بچه‌های ما بدون ترس از نام حریفان بازی می‌کنند و استرس در تیم ما از بین رفته است. واقعیت این است که نگران ذوب‌آهن هستم اما با توجه به توانی که تیم ما دارد و حمایت‌هایی که از مجموعه ما می‌شود و تجربه کادر فنی و زحمات بچه‌ها، امیدوارم به میانه جدول برسیم.

آذری در پایان در مورد سرنوشت لوکا بوناچیچ در ذوب‌آهن گفت: ما تمام حمایت‌های لازم را از وی کرده‌ایم. بوناچیچ دو بار استعفا داد و ما مرتب از وی حمایت کردیم که کارش را انجام دهد و برای تغییر او برنامه‌ای نداریم، اما مشکل جدیدی برای لوکا به وجود آمده و در دو کلیه‌اش دو سنگ بزرگ وجود دارد و کمر درد شدید داشت و در این بازی همراه تیم نبود. اگر این شرایط حاکم باشد و نتوانیم از وجود لوکا استفاده کنیم، باید یک فکر جدید بکنیم. در این بازی تقی‌پور به تیم کمک کرد و خودم هم کنار بچه‌ها بودم و امیدوارم لوکا کارش را ادامه دهد، اما اگر این بیماری روی کارش تأثیر بگذارد، یک تصمیم جدید می‌گیریم چون سلامتی لوکا مهمتر است و باید دنبال درمان بیماری‌اش باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز