خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته یک والیبال؛

تلاش ۵ تیم برای قهرمانی در نیم‌فصل

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۸۱

مسابقات والیبال دسته یک باشگاه‌های کشور یکشنبه ۲۴ آذرماه با ۸ بازی پیگیری خواهد شد.

مسابقات والیبال دسته یک باشگاه‌های کشور یکشنبه ۲۴ آذرماه با ۸ بازی در شرایطی پیگیری خواهد شد که تنها ۵ تیم امکان قهرمانی در نیم فصل را در دو گروه این رقابت ها را خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، تیم‌های پیشگامان شفق اردکان و دلیران دشتی بوشهر در گروه یک و تیم های مناطق نفت خیز جنوب، فولاد عظیمی گنبد و شهرداری دزفول در گروه دوم در پایان این هفته امکان کسب مقام قهرمانی نیم فصل لیگ دسته یک را دارند.
بازی های گروه یک لیگ دسته یک در هفته پایانی دور رفت در شهرهای سیرجان، تهران، کرح و خورموج برگزار خواهد شد. در نخستین بازی این گروه گل گهر میزبان ذوب آهن اصفهان در سالن امام علی شهر سیرجان است. ذوب آهن و گل گهر با ۱۴ و ۱۳ امتیاز در رتبه های سوم و چهارم این گروه قرار دارند و پیروز این میدان نمی تواند صدرنشینی را از پیشگامان شفق اردکان که ۲۰ امتیاز دارد، بگیرند.
پیشگامان شفق اردکان صدرنشین این گروه در هفته پایانی دور رفت این رقابت استراحت دارد و دلیران دشتی بوشهر تنها تیمی است در این گروه که می تواند در آخرین بازی خود در دور رفت صدرنشینی را از این تیم بگیرد.
دلیران دشتی بوشهر که ۱۹ امتیاز دارد و در جایگاه دوم این گروه قرار گرفته است، این هفته در کرمان میهمان شکوفا صنعت پویا است. شکوفا نیز که در هفته پیش عقاب تهران را از پیش رو برداشت، با ۹ امتیاز در رتبه پنجم این گروه قرار دارد.
سومین بازی گروه یک در هفته نهم لیگ دسته یک را دو تیم پاس قوامین و عقاب در تهران برگزار خواهند کرد. عقاب که دو امتیاز دارد در مکان هشتم جدول است در این بازی میزبان است و امیدوار به اینکه در آخرین هفته به دومین پیروزی خود دست یابد.
دو تیم شهرداری از کرج و پیشوا چهارمین بازی هفته نهم لیگ دسته یک را در کرج برگزار خواهند کرد. کرج نیز در این بازی میزبان است و امیدوار تا حداقل در آخرین بازی دور رفت به وضعیت خود در جدول بهبود بخشد و شاید هم از قعر نشینی رهایی یابد.
برنامه دیدارهای هفته پایانی دور رفت لیگ دسته یک به قرار زیر است:

سیرجان، گل گهر – ذوب آهن اصفهان، ساعت ۱۶
تهران، عقاب – پاس قوامین، ساعت ۱۶
کرج، شهرداری کرج – شهرداری پیشوا، ساعت ۱۶
خورموج، دلیران دشتی بوشهر – شکوفا صنعت پویا، ساعت ۱۶

جدول این گروه تا پایان هفته هشتم به شکل زیر است:
۱ - پیشگامان شفق اردکان ۲۰ امتیاز
۲ - دلیران دشتی بوشهر ۱۹ امتیاز
۳ - ذوب آهن اصفهان ۱۴ امتیاز
۴ - گل گهر سیرجان ۱۳ امتیاز
۵ - شکوفا صنعت ۹ امتیاز
۶ - پاس قوامین ۹ امتیاز
۷ - شهرداری پیشوا ۸ امتیاز
۸ - عقاب تهران ۲ امتیاز
۹ - شهرداری کرج ۲ امتیاز

در گروه دوم این رقابت ها شهرهای گنبد، ملکان، ارومیه و دزفول میزبان دیدارهای هفته نهم(پایانی دور رفت) هستند که مناطق نفت خیز جنوب با ۱۷ امتیاز و جایگاه نخست جدول این هفته استراحت دارد. فولاد عظیمی که ۱۶ امتیاز و رتبه دوم جدول را دارد این هفته در گنبد میزبان شهرداری همدان خواهد بود. شهرداری همدان هفته پیش مغلوب ارومیه شد و هم اکنون سه امتیاز دارد و در قعر جدول این گروه است. بنابر این فولاد اقبال بیشتری برای کسب صدرنشینی در این گروه و قهرمانی در پایان نیم فصل دارد.

در دومین بازی هفته نهم لیگ دسته یک شهرداری ملکان میزبان شهدای ورزش کرمانشاه است. این دو تیم با هفت امتیاز به ترتیب رتبه های هفتم و هشتم جدول را در اختیار دارند و پیروز این میدان جایگاهش در جدول این گروه بهتر خواهد شد. تیم های مقاومت شهرداری ارومیه و شهرداری دزفول در هفته پایانی دور رفت لیگ دسته یک به ترتیب با کاله جوان و سفیر قم بازی دارند تا دور رفت رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک با هفتاد دو بازی پایان یابد و تیم ها هشتم دیماه و آغاز دور برگشت از رقابت دور بمانند.

برنامه بازی های گروه دوم لیگ دسته یک در هفته پایانی دور رفت به قرار زیر است:
گنبد، فولاد عظیمی – شهرداری همدان، ساعت ۱۶
ملکان، شهرداری ملکان – شهدای ورزش کرمانشاه، ساعت ۱۶
ارومیه، مقاومت شهرداری ارومیه – کاله جوان، ساعت ۱۶
دزفول، شهرداری دزفول – سفیر قم، ساعت ۱۶

وضعیت جدول این گروه نیز در پایان هفته هشتم به شکل زیر است:
۱ - مناطق نفت خیز ۱۷ امتیاز
۲ - فولاد عظیمی ۱۶ امتیاز
۳ - شهرداری دزفول ۱۴ امتیاز
۴ - کاله جوان ۱۱ امتیاز
۵ - سفیر قم ۱۱امتیاز
۶ - مقاومت شهرداری ارومیه ۱۰ امتیاز
۷ - شهرداری ملکان ۷ امتیاز
۸ - شهدای ورزش کرمانشاه ۷ امتیاز
۹ - شهرداری همدان ۳ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز