خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

استاندار جدید قزوین باید در مسیر اعتدال حرکت کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۷۹

استاندار جدید قزوین باید در مسیر اعتدال حرکت کند و ظرفیت همه گروه‌های سیاسی با گفتمان اعتدال در استان به کار گیرد.

ایلنا: وزیر کشور گفت: استاندار جدید قزوین باید در مسیر اعتدال حرکت کند و ظرفیت همه گروه‌های سیاسی با گفتمان اعتدال در استان به کار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین؛ عبدالرضا رحمانی فضلی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار قزوین که با حضور نمایندگان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهری برگزار شد، افزود: سابقه مرتضی روزبه‌ استاندار جدید سابقه درخشانی است و کارنامه خوب به مدیریت و مواضع خوب سیاسی دارد.

وی با اعلام اینکه مسئولان باید خدمت به مردم را سرلوح کار خود قرار دهند افزود: باید مکانیزمی از سوی استانداران اتخاذ شود تا در همه حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی همیشه قدردان مردم باشند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه باید عدالت سرلوحه مهم کاری استانداران باشد، بیان کرد: در این راستا وظیفه استانداران که سرنوشت یک میلیون نفر را در دست دارد بیش از گذشته است.

وی در ادامه از بررسی افزایش اختیارات استانداران خبر داد و گفت: براین اساس برخی از اختیاراتی که بر عهده وزیر کشور قرار داشت در حد مقدور به استانداران سراسر کشور واگذار می‌شود.

وزیر کشور بیان کرد: مناطق و استان‌های کشور باید در راستای توسعه یافتگی تلاش کنند و از تجهیزات، منابع و امکانات موجود برای تحقق این مهم بهره‌مند شوند.

ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس: استاندار قزوین از معدل بالایی در بین مدیران دولت یازدهم برخوردار است

نایب رئیس مجلش شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: استاندار قزوین از معدل بالایی در بین مدیران دولت یازدهم برخوردار است.

حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد با بیان اینکه مرتضی روزبه استاندار جدید قزوین معتقد و دلباخته به اسلام و نظام است، افزود: با همکاری همه مسئولان استان قزوین امیدواریم شاهد رسیدن استان قزوین به کمال مطلوب در نظام باشیم.

روزبه، استاندار جدید قزوین اعلام کرد: وحدت و همدلی برای مدیریت قزوین

استاندار جدید قزوین نیز گفت: وحدت و همدلی برای مدیریت آینده استانداری قزوین راهبرد اصلی من برای اعتلای استان در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید است.

روزبه افزود: وحدت همدلی همهٔ دستگاه‌ها، ‌احزاب و افراد برای پیشبرد اهداف نظام و اعتلای استان قزوین ضروری است.

عجم، استاندار سابق قزوین: تعداد مراکز آموزش عالی قزوین به ۵۴ واحد افزایش یافته است

استاندار سابق قزوین نیز گفت: در دوره مدیریتی من شاهد شکوفایی کشاورزی این استان و توسعه مراکز آموزش عالی بودیم.

احمد عجم افزود: در حوزه آموزش عالی در بدو ورود به استان قزوین ۵۴ هزار دانشجو وجود داشت که این تعداد به ۱۲۰ هزار نفر افزایش یافت.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان ولایت گفت: افزایش سرانه تخت بیمارستانی به ۱.۷ را از ثمرات افتتاح این طرح عظیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز