خبرگزاری کار ایران

امیدوارم این آمدن محمد بنا دائمی باشد؛

سیروس‌پور: رسول خادم هیچ‌گاه نباید با اسم‌ها بازی کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۷۵

برای من تفاوتی بین رسول خادم و عباس جدیدی وجود ندارد، بلکه باید منتظر ماند و دید هر کدام از اینها که رئیس فدراسیون کشتی شدند چه عملکردی را خواهند داشت.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: داشتن مدال‌های رنگارنگ در مسابقات المپیک و جهانی دلیلی بر موفقیت در مدیریت کشتی نمی‌شود.

پرویز سیروس‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به سرپرستی رسول خادم و کاندیداتوری او به همراه عباس جدیدی برای حضور در پست ریاست فدراسیون کشتی گفت: این آقایان باید در عمل نوع مدیریت خود را نشان دهند و گرنه نمی‌توان با اسم‌ها بازی‌ کرد. بسیاری بودند که علی‌رغم داشتن مدال‌های رنگارنگ در مسابقات جهانی مدیریت خوبی نداشتند اما در سوی مقابل افرادی هم بودند که مدال‌های زیادی نداشتند اما توانستند در مدیریت عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

وی ادامه داد: برای من تفاوتی بین رسول خادم و عباس جدیدی وجود ندارد، بلکه باید منتظر ماند و دید هر کدام از اینها که رئیس فدراسیون کشتی شدند چه عملکردی را خواهند داشت.

وی درخصوص بازگشت محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: محمد بنا چندین بار رفته و برگشته اما جامعه کشتی او را قبول دارد و امیدوارم این آمدن او دائمی باشد، نه اینکه یک ماه بعد برود و دوباره بعد از مدتی بخواهد برگردد. بالاخره یک مربی که مسئولیتی را می‌پذیرد باید تحت هر شرایطی به کار خود ادامه دهد. یک روز تحت فشار است، یک روز پول نیست ولی در همه این شرایط باید به کارش ادامه بدهد. این‌که نمی‌شود همه چیز آماده باشد تا او بماند. اردوها باید بهترین به شکل باشد، بهترین تشک‌ها را باید داشته باشیم. همچنین کشتی‌گیران باید آماده باشند استعداد فراوان باشد تا او بخواهد به کارش ادامه دهد. محمد بنا وقتی مسئولیتی را پذیرفت باید تا آخر تحت هر شرایطی ادامه دهد.

این پیشکسوت کشتی درخصوص عملکرد رسول خادم نیز گفت: من رسول خادم را قبول دارم، اما در جاهایی که باید از او انتقاد کنم انتقاد خواهم کرد. امیدوارم او در پست سرپرستی فدراسیون که برای ریاست هم ثبت‌نام کرده موفق باشد. اما او باید بداند هیچ‌گاه نباید به عنوان رئیس فدراسیون با اسم‌ها بازی کند. باید از افرادی در کنار خود استفاده کند که تمام وقت برای کشتی باشند چراکه اداره فدراسیون کشتی افرادی را می‌طلبد که در روز بالای ۱۵ ساعت وقت بگذارند. ضمن اینکه رفاقت بین آنها بسیار مهم و حائز اهمیت است. داشتن رفاقت می‌تواند باعثشود امور کشتی را به شکل خوبی پیش ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز