خبرگزاری کار ایران

ناکامی دولت و مخالفان تونسی در معرفی نخست‌وزیر جدید

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۵۵

«مصطفی الفلانی» ۹۲ ساله که کاندیدای اصلی نخست‌وزیری تونس به شمار می‌رفت، به علت کهولت سن از پذیرفتن این سمت خودداری کرد.

گفت‌و‌گوهای دولت و مخالفان تونسی برای معرفی نخست‌وزیر جدید بدون نتیجه پایان یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مذاکرات دولت و مخالفان تونسی برای معرفی نخست‌وزیر جدید که تا بامداد امروز - شنبه - ادامه داشت، بدون نتیجه به پایان رسید.

این مذاکرات قرار است امروز در حالی ادامه پیدا کند که ضرب‌الاجل اتحادیه عمومی کار برای معرفی نخست‌وزیر جدید نیز در همین روز پایان می‌یابد. این اتحادیه که برای حل بحران سیاسی جاری میان دولت و مخالفان میانجیگری می‌کند، تا امروز به دو طرف برای حل بحران ضرب‌الاجل داده بود.

در همین حال، «مصطفی الفلانی» ۹۲ ساله که کاندیدای اصلی نخست‌وزیری تونس به شمار می‌رفت، روز گذشته از پذیرفتن این سمت خودداری کرد.

الفلانی در این‌باره گفت که به علت کهولت سن نمی‌تواند سمت نخست‌وزیری تونس را بپذیرد.

از طرف دیگر، «حسین العباسی» رئیس اتحادیه عمومی کار تونس تاکید کرد که ضرب‌الاجل تعیین شده برای معرفی نخست‌وزیر جدید تمدید نمی‌شود.

«راشد الغنوشی» دبیرکل حزب «النهضه» حاکم بر تونس نیز پیش‌بینی کرد که امروز بر سر نخست‌وزیر جدید توافق حاصل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز