خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه محصولات هندی در هتل استقلال برگزار می شود

کد خبر : ۱۲۸۹۰۳

در حال حاضر حجم تجارت سالانه بین هند و ایران در مجموع حدود ۲۰ میلیارد دلار است که دو طرف مصمم به افزایش مبادلات تجاری با توجه به ظرفیت های بالقوه دو کشور هستند.

به منظور توسعه و تحکیم روابط تجاری هند با جمهوری اسلامی ایران بیش از ۶۰ شرکت هندی تولیدات و خدمات خود را در قالب یک نمایشگاه اختصاصی به مدت ۳ روز از ۲۴ تا ۲۶ آذر ماه در سالن دریای نور هتل پارسیان استقلال به نمایش می‌گذارند.

به گزارش ایلنا، بنابر این گزارش در این نمایشگاه که با مشارکت و همکاری وزارت صنایع و بازرگانی هندوستان، اتاق بازرگانی و سفارت هند در تهران برگزار خواهد شد بیش از ۶۰ شرکت هندی محصولات متنوع خود را از جمله در حوزه صنعت غذا، فنی و مهندسی، قطعات اتومبیل، پلاستیک، کشاورزی، انرژی خورشیدی، محصولات صنعتی، مواد شیمیایی، برق و نیروگاه، دارو، تایر و لاستیک و فناوری اطلاعات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

برپایه همین گزارش ساعت بازدید از این نمایشگاه که محل آن سالن دریای نور هتل پارسیان استقلال واقع در بزرگراه شهید چمران، تقاطع پارک وی می باشد از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعدازظهر خواهد بود.

گفتنی است که در حال حاضر حجم تجارت سالانه بین هند و ایران در مجموع حدود ۲۰ میلیارد دلار است که دو طرف مصمم به افزایش مبادلات تجاری با توجه به ظرفیت های بالقوه دو کشور هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز