خبرگزاری کار ایران

در سی و سومین گردهمایی مدیران کل کتابخانه‌های عمومی کشور؛

مدیر کل و روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی خوزستان نمونه کشوری شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۹۳

در سی و سومین گردهمایی مدیران کل کتابخانه‌های عمومی کشور از لفته منصوری و ابوذر علی‌زاده تقدیر شد.

ایلنا: در سی و سومین گردهمایی مدیران کل ستادی و استانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که در هتل انقلاب تهران با حضور منصور واعظی دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار گردید از لفته منصوری به عنوان مدیر کل نمونه و ابوذر علی‌زاده به عنوان مسئول روابط عمومی نمونه تقدیر شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان، در این نشست و به بهانه بیست و یکمین جشنواره کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ مطالعه مفید در بخش روابط عمومی، اطلاع رسانی و فعالیت‌های هفته کتاب، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان به عنوان مدیر کل نمونه و روابط عمومی استان خوزستان به عنوان روابط عمومی نمونه در کشور انتخاب شده‌اند.

مسوول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: این انتخاب بر اساس ارزیابی شاخص‌های عملکرد در حوزه برگزاری فعالیت‌های متنوع هفته کتاب، فعالیت‌های صدا و سیما در حوزه مطالعه و کتابخانه‌های عمومی، اخبار منتشره در هفته کتاب در خصوص کتابخانه‌های عمومی توسط کار‌شناسان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور انجام شد و استان خوزستان به عنوان نمونه ملی در این حوزه انتخاب شد.

ابوذر علیزاده با اشاره به روحیه تفاهم، همکاری، برنامه محوری و جوان گرایی حاکم بر اداره کل افزود: اولا هر کدام از این موفقیت‌ها حاصل هم افزایی و تلاش گروهی همه همکاران در سراسر استان بوده است و ثانیا در هر کدام از این موفقیت‌ها که نام خوزستان سربلند، که قلب تپنده ایران عزیز است، برده شود؛ موجب فخر و مباهات همه ماست.

وی در پایان گفت: در پایان از صدا و سیمای مرکز خوزستان و آبادان و رادیو دزفول و نیز خبرگزاری‌های سراسری و استانی و روزنامه‌ها و نشریه‌های سراسری و استانی که اخبار مربوط به کتاب و کتابخوانی و کتابخانه‌ها را به نحو مطلوب پوشش دادند و برای خوزستان افتخار آفریدند تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز