خبرگزاری کار ایران

در محل فدراسیون برگزار شد؛

نشست مسئولان انجمن ورزشی آی‌دی با ریاست خسروی‌وفا

کد خبر : ۱۲۸۸۸

در حال حاضر تیم فوتسال آی دی، که سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جهانی شد، برای حضور در رقابت‌های جهانی فرانسه آماده می‌شود.

 

جمعی از مسئولین انجمن ورزشی آی دی، در نشسستی صمیمانه با ریاست فدراسیون به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص ورزش گروه معلولیت های ویژه پرداختند.

به گزارش ایلنا، در این نشست، مسئولین و کارشناسان حوزه ورزش افراد آی دی فعالیت‌های انجام شده در این خصوص را تشریح کرده و اهداف مورد نظر و نیز دغدغه های خود در این زمینه را بازگو کردند.

محمود خسروی وفا، رئیس فدراسیون نیز ضمن لزوم در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد دارای معلولیت‌های ویژه، آمادگی کامل فدراسیون برای پیگیری امور مربوط به ورزش افراد آی‌دی را اعلام کرد و افزود که ظرفیت های موجود در این فدراسیون، در خدمت این عزیزان است.

عباس باغستانی، رئیس انجمن آی دی نیز در ادامه با بیان توان مندی های ورزشی این افراد افزود: امیدواریم با برنامه ریزی‌های دراز مدت و نیز حضور در عرصه های بین المللی و داخلی، پتانسیل واقعی افراد آی دی را به جامعه نشان دهیم.

شایان ذکر است انجمن آی دی (ID) از سال گذشته فعالیتهای خود را زیر نظر فدارسیون آغاز کرده و برنامه‌ریزی جهت برگزاری مسابقات داخلی و نیز حضور در رویدادهای برون مرزی، بر عهده آن است.

در حال حاضر نیز تیم فوتسال آی دی، که سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جهانی ایتالیا شده بود، برای حضور در رقابت های جهانی فرانسه آماده می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز