خبرگزاری کار ایران

حل مشکلات مالی حاشیه‌‌ها را از بین می‌برد؛

عباسی: با قهر کردن میانه‌ای ندارم / مجبور شدیم اردو را ترک کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۹۸

حل مشکلات مالی باعثخواهد شد ملی‌پوشان تمام تمرکز خود را روی تمرینات و مسابقات بگذارنند و فکرشان به مسائل حاشیه‌ای معطوف نشود.

ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: ما قهر نکردیم بلکه با اتمام رسیدن اردو به خانه‌ برگشتیم.

سولماز عباسی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به انتشار خبری مبنی بر ترک اردو از سوی ملی‌پوشان قایقرانی آن هم به دلیل مشکلات مالی بیان داشت: چنین موضوعی صحت ندارد. ۱۵ آذر طبق اعلام قبلی قرار بود اردوی ما تمام شود اما مربیان تصمیم‌ گرفتند به دلیل امتحانات برخی از ملی‌پوشان اردو را یک هفته دیگر تمدید کنند. گویا مسئولان خوابگاه آزادی در آن مقطع قول خوابگاه را به بازیکنان پینگ‌پونگ داده بودند به همین دلیل ما مجبور شدیم اردو را ترک کنیم.

وی ادامه داد: الان هم در مرخصی بین دو اردو قرار داریم، البته من خودم روزی یکی - دو جلسه تمریناتم را پیگیری می‌کنم تا اردوی تیم ملی که فکر می‌کنم از اول دی‌ماه خواهد بود با آمادگی بالا حاضر شوم.

این ملی‌پوش قایقرانی درخصوص اعتراض برخی از ملی‌پوشان قایقرانی به عدم دریافت حق و حقوق خود افزود: من هم شنیده‌ام چند ملی‌پوش از عدم دریافت حقوق خود ناراحت هستند و من امیدوارم مسئولان فدراسیون راهکاری بیندیشند که ورزشکاران با دغدغه‌ کمتری فقط به فکر افتخارآفرینی در میادین بین‌المللی باشند. حل مشکلات مالی باعثخواهد شد ملی‌پوشان تمام تمرکز خود را روی تمرینات و مسابقات بگذارنند و فکرشان به مسائل حاشیه‌ای معطوف نشود.

عباسی با اشاره به آماده‌سازی ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات آسیایی اینچوان کره جنوبی بیان داشت: مهمترین برنامه ما حضور پرقدرت در مسابقات اینچوان است و با توجه به اینکه زمان مناسبی را برای آماده‌سازی تا آغاز این مسابقات داریم اما باید از تک تک روزها به نحو شایسته استفاده کنیم. الان هم با توجه به اینکه در فصل زمستان قرار داریم بیشتر تمرینات ما به بدن‌سازی و کارهای قدرتی معطوف است اما با توجه به اینکه در کشورمان مشکل پیست دو کیلومتر داریم امیدوارم مسئولان فدراسیون چندین اردوی برون‌مرزی برای ما بگذارنند تا با تمرین در پیست‌های استاندارد به مرز آمادگی کامل برسیم.

وی افزود: ما در دوره گذشته بازی‌های آسیایی چین توانستیم یک برنز در قایق ۴ نفره کسب کنیم که ۴ سال می‌گذرد. البته سال گذشته در مسابقات آسیایی توانستیم مدال نقره بگیریم اما همانطور که می‌دانید سطح مسابقات آسیایی با بازی‌های آسیایی بسیار تفاوت دارد و سطح بازی‌های آسیایی به مراتب بالاتر است، اما تلاش خود را انجام می‌دهیم تا حداقل مدال خوش‌رنگ‌تری را نسبت به دوره قبل کسب کنیم. ضمن اینکه تفاوتی ندارد در چه ارنجی قرار بگیریم.

این ملی‌پوش کشورمان که سابقه حضور در المپیک را در کارنامه دارد با بیان اینکه وظیفه من سنگین‌تر از بقیه است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنم انتظارات مردم را برآورده سازد.

عباسی در خصوص اینکه برخی از ملی‌پوشان به دلیل مشکلات مالی اردوی تیم ملی را به حالت قهر ترک کردند، گفت: من در کل در زندگیم با قهر کردن میانه‌ای ندارم و در مورد قهر کردن از تیم ملی هم باید بگویم اولین لطمه را خود ملی‌پوشان می‌گیرند چرا که از تمرینات عقب می‌افتند و هنگام بازگشت باید سختی بسیاری متحمل شوند تا به مرز آمادگی برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز