خبرگزاری کار ایران

بنیادکار ازبکستان تیم خوبی است؛

نوری: باید از اول محکم کار کنیم تا صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۹۵

مطمئن هستم اگر در آسیا خوب کار کنیم، از این گروه صعود خواهیم کرد. در حال حاضر همه چیز دست خودمان است و باید از اول محکم کار کنیم تا صعود کنیم.

هافبک تیم فولاد خوزستان گفت: مهم این است که فولاد با چه شرایطی وارد لیگ قهرمانان آسیا شود.

مهدی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بنیادکار ازبکستان و الفاتح عربستان همگروه ما در لیگ قهرمانان آسیا هستند. از الفاتح شناخت خاص ندارم، اما بنیادکار ازبکستان تیم خوبی است. مهم این است که ما چطوری و با چه شرایط وارد لیگ قهرمانان آسیا شویم و موفق عمل کنیم. امیدوارم در آسیا خوب نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم تیم خیلی خوبی داریم و اگر مثل اوایل نیم فصل اول کار کنیم، مطمئناً از گروه‌ خود صعود می‌کنیم. ما در چند بازی اخیر خوب نتیجه نگرفتیم اما مطمئن هستم اگر در آسیا خوب کار کنیم، از این گروه صعود خواهیم کرد. در حال حاضر همه چیز دست خودمان است و باید از اول محکم کار کنیم تا صعود کنیم.

نوری در پایان گفت: در هفته‌های اخیر خوب نتیجه نگرفته‌ بودیم، اما مشکل خاصی هم در تیم ما نیست. ما موقعیت زیاد به دست می‌آوردیم اما گل نمی‌زدیم. در این چند بازی کیفیت خوبی نداشتیم اما الان خوب تمرین می‌کنیم تا به شرایط آرمانی برگردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز