خبرگزاری کار ایران

ماهی و گربه؛ جایزه بهترین فیلم جشنواره دوبی را گرفت

کد خبر : ۱۲۸۷۶۱

در جریان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم دوبی، هیات داوران جایزه ویژه خود را به فیلم ماهی و گربه اهدا کرد.

ایلنا: جایزه ۳۰ هزار دلاری جشنواره دوبی به ماهی و گربه رسید.

به گزارش ایلنا، فیلم ماهی و گربه محصول کانون ایران نوین و به تهیه‌کنندگی سپهر سیفی، کارگردانی شهرام مکری به عنوان بهترین فیلم دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دوبی انتخاب شد.

در دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دوبی، هیات داوران شب گذشته(۲۲ آذر) جایزه ویژه خود را به فیلم ماهی و گربه اهدا کرد.

جایزه ۳۰ هزار دلاری این جشنواره از سوی هیات داوران به سپهر سیفی تهیه کننده این فیلم اهدا شد.

دهمین جشنواره فیلم دوبی از تاریخ ۶ تا ۱۴ ماه دسامبر(۱۵ تا ۲۳ آذر) در امارات برگزار شد. در جشنواره امسال ۱۷۴ فیلم از ۵۷ کشور جهان به نمایش درآمد که بیش از ۱۰۰ فیلم در کشورهای عربی ساخته شده بودند.

«ماهی و گربه» در یک سکانس - پلان ۱۳۰ دقیقه‌ای پس از یک ماه تمرین در مکان مورد نظر، در یک شبانه روز ساخته شد. این فیلم ماجرای گروهی از دانشجویان و جوانان را تعریف می‌کند که در جریان سفر به شمال کشور و حضور در یک اردو درگیر ماجراهایی می‌شوند. فیلمبرداری این فیلم که برای یک پلان سکانس کامل طراحی شده به مدیریت محمود کلاری انجام گرفته است.

فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری پیش از این نیز جایزه بخش افق‌های جشنواره ونیز و جایزه بهترین فیلم جشنواره لیسبون پرتغال را دریافت کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز