خبرگزاری کار ایران

فردوسی پور:

جشنواره جام جم فرصت مناسبی برای برنامه‌سازان تلویزیون است

کد خبر : ۱۲۸۷۶۰

جشنواره جام جم متر مناسبی است که اگر برنامه‌سازان به عنوان بهترین انتخاب شوند؛ تشویق می‌شوند و اگر انتخاب نشوند برای دوره‌های بعد تلاش می‌کنند نظر مخاطب را به خود جلب کنند و آن‌ها را راضی نگه دارند.

ایلنا: عادل فردوسی‌پور با بیان اینکه به طور حتم جشنواره جام جم در افزایش کیفیت برنامه‌های تلویزیونی موثر است، این جشنواره را متر و معیار مناسبی برای برنامه‌سازان دانست.

به گزارش ایلنا، فردوسی پور افزود: این جشنواره صد درصد در روند افزایش کیفیت برنامه‌های تلویزیونی تاثیرگذار است زیرا با توجه به اینکه فاکتور اصلی آن رقابت است می‌تواند در برنامه‌ساز‌ها ایجاد انگیزه کند.

وی افزود: این جشنواره فرصت مناسبی برای کارگردان‌ها، تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازهای تلویزیونی است تا کارشان دیده و مقایسه شود.

تهیه‌کننده و مجری برنامه ۹۰ همچنین گفت: این جشنواره برای برنامه‌ساز‌ها درواقع متر مناسبی تلقی می‌شود که اگر به عنوان بهترین انتخاب شوند تشویق می‌شوند و اگر هم انتخاب نشوند برای دوره‌های بعد تلاش می‌کنند تا با ساختن برنامه‌های مناسب، نظر مخاطب را به خود جلب کند و آن‌ها را راضی نگه دارد.

فردوسی با بیان اینکه برنامه ۹۰ در سومین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: چینش مدیران و دست اندرکاران جشنواره حکایت از آن دارد که داوری‌ها عادلانه انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز