خبرگزاری کار ایران

فرماندار به صورت ویژه پیگیر مشکلات کتابخانه‌های عمومی خرمشهر خواهد شد

کد خبر : ۱۲۸۷۶

عبدالله حسینی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی خرمشهر گفت: شخصا پیگیر مسائل و مشکلات کتابخانه های عمومی خرمشهر خواهدشد.

ایلنا - خرمشهر: عبدالله حسینی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی خرمشهر گفت: شخصا پیگیر مسائل و مشکلات کتابخانه های عمومی خرمشهر خواهدشد.

به گزارش ایلنا از اهواز، حسینی گفت: از اساسی ترین و اصلی ترین مشكل كتابخانه ها خالی بودن حساب انجمن بوده كه موجب صدمات و آسیب های بسیاری به كار كتابخانه ها گردیده است. عدم پرداخت نیم درصد توسط شهرداری مشكلات بسیاری برای كتابخانه ها ایجاد نموده است بطوریکه کتابخانه ها در هزینه های جاری هم مشکل دارند. حسینی از رییس اداره كتابخانه ها خواستند تا میزان بدهی های شهرداریها به اداره كتابخانه های عمومی را در اسرع وقت به فرمانداری اعلام نمایند تا پیگیری های ویژه و لازم صورت پذیرد.

مشكل دیگر  در خصوص احداث كتابخانه مركزی خرمشهر می باشد كه در دور سوم سفرهای ریاست محترم جمهور و هیئت محترم دولت به استان خوزستان ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان تصویب شده بود و بنا بود زمینی اهدا گردیده و بودجه ساخت آن تصویب و اجرا شود كه این کار را نیز شخصا پیگیری خواهم كرد.

در ادامه بحث و جلسه دو نفر از اعضای كتابخانه شهید شریف خرمشهر جهت ارائه خواسته ها و كمبود های موجود در كتابخانه ها به جلسه دعوت شده بودند به بیان مطالبی پرداختند و خواسته هایی را عنوان كردند كه شامل كهنه و قدیمی بودن بعضی از میز و صندلی‌های مطالعه، شلوغی و سر و صدای اطراف كتابخانه ها،كوچك بودن سالن مطالعه، كمبود منابع دانشگاهی و ارشد، عدم دسترسی كامل به كتابهای به روز و تخصصی، عدم دسترسی كتابخانه به اینترنت پر سرعت، نیاز به وجود دائمی مسئول در سالن های مطالعه، نیاز به كتابخانه شبانه روزی در خرمشهر و... بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز