خبرگزاری کار ایران

از حسام الدین سراج تجلیل می‌شود

کد خبر : ۱۲۸۷۵۲

نوزدهمین ویژه برنامه پرده عشاق با تجلیل از حسام الدین سراج، خالق آلبوم عاشورایی «وداع» روز دوشنبه ۲۵ آذر در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.

ایلنا: در قالب ویژه برنامه پرده؛ از حسام الدین سراج؛ خالق آلبوم عاشورایی «وداع» تجلیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسام الدین سراج در سال ۱۳۳۷ در اصفهان‌زاده شد. وی دارای مدرک تحصیلی دکترای پژوهش هنر از دانشگاه هنر است و آموختن موسیقی را از ۱۳ سالگی آغاز کرده است. وی از محضر اساتیدی چون فرامرز پایور، رضا شفیعیان، محمود کریمی، پشنگ کامکار، تاج اصفهانی، حسن کسائی و همچنین جلال الدین همائی بهره برده است.

نینوا، باغ ارغوان، وصل مستان، شمس الضحی، یاد یار، شرح فراق، طریقت عشق، نرگس مست، نگاه آسمانی و بوی بهشت از جمله آثار وی است و در ویژه برنامه پرده عشاق به خاطر آلبوم عاشورایی «وداع» تجلیل خواهد شد. این برنامه ساعت ۱۸ روز دوشنبه در فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس، فاز یک، خیابان ایران زمین شمالی برگزار خواهد شد.

همچنین هفدهمین و هجدهمین ویژه برنامه پرده عشاق ۲۴ آذر ماه ساعت ۱۸ به منظور تجلیل از مرحوم حجت الاسلام حاج غضنفر پناهیان، پیرغلام اهل بیت(ع) و حبیب الله چایچیان(حسان)، از سوی فرهنگسراهای بهاران و امید برگزار خواهد شد.

مراسم تجلیل از مرحوم حجت الاسلام حاج غضنفر پناهیان در فرهنگسرای بهاران با حضور حجت الاسلام علیرضا پناهیان از واعظین مشهور و حجت الاسلام احمد پناهیان از مداحان اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد. شعرخوانی میلاد عرفان‌پور و اجرای مراسم تعزیه و دمام زنی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

مراسم تجلیل از حبیب الله چایچیان(حسان) نیز در مجتمع فرهنگی هنری کوثر برگزار خواهد شد. چایچیان از شاعران مذهبی و شاعر شعرهایی چون «آمدم‌ای شاه پناهم بده» و «امشب شهادت نامه عشاق امضا می‌شود» است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز