خبرگزاری کار ایران

در سالن‌های غیر استاندارد تمرین می‌کنیم؛

رزم‌آرا: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت‌ وزیر ورزش باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۴۱

در حالیکه ورزشکاران ما در سالنی غیر استاندارد تمرین می‌کنند چگونه می‌توان انتظار داشت کاراته کارهای خراسانی در کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.

سرپرست هیات کاراته خراسان رضوی گفت: توزیع عادلانه بودجه در بین فدراسیون ها و هیات‌ها موضوعی است که وزیر ورزش باید به صورت جدی آن را پیگیری کند.

به گزارش ایلنا، سعید رزم‌آرا با اشاره به این مطلب اظهار داشت: امیدواریم با حضور گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان، شاهد تحولات خوبی در این وزارتخانه و شکل‌گیری انسجام و همدلی در جامعه ورزش کشور باشیم و به اهداف مورد نظر در این بخش دست پیدا کنیم.

وی در خصوص انتظاراتی که از وزیر جدید وجود دارد، بیان کرد: به نظر می‌رسد استانداردسازی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی باید به عنوان یکی از اولویت‌های وزیر ورزش جدید مطرح باشد چراکه یکی از مهمترین ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت ورزشکاران در عرصه‌های ملی و بین المللی تامین سخت افزارها است.

سرپرست هیات کاراته در این زمینه از نیمه تمام بودن پروژه ساخت خانه کاراته خراسان رضوی یاد کرد و افزود: از ۵ سال گذشته این پروژه آغاز و اکنون به صورت نیمه کاره رها شده که متاسفانه کمبود منابع مالی، مانع احداثکامل این مجموعه ورزشی شده است.

رزم آرا افزود: با این شرایط و در حالیکه ورزشکاران ما در سالنی غیر استاندارد تمرین می‌کنند چگونه می‌توان انتظار داشت کاراته کارهای خراسانی در کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه در چند سال گذشته بحثکمبود بودجه در ورزش باعثافول بسیاری از رشته ها شده است، تا زمانی که بودجه مناسب به ورزش های مختلف تزریق نشود نمی توان منتظر کسب نتیجه بود.

وی با بیان اینکه توزیع عادلانه بودجه در بین فدراسیون ها و پس از آن در هیات ها می تواند نقش بسیار موثری در موفقیت ورزش در استان ها داشته باشد، اظهار داشت: وزیر ورزش و معاونان وی باید در این زمینه نیز نظارت و برنامه ریزی دقیق تری را اعمال کنند.

سرپرست هیات کاراته خراسان رضوی با انتقاد از واگذاری سالن های ورزشی به بخشی خصوصی گفت: موضوع ماده ۸۸ برای هیات ها بسیار مشکل ساز شده است، ما در حالی که به شدت از لحاظ مالی در تنگنا هستیم باید برای تمرین ورزشکاران، به بخش خصوصی اجاره سالن پرداخت کنیم.

رزم آرا تاکید کرد: اگر وزیر ورزش برای حل این مشکل راهکارهای اساسی و پایه ای بیاندیشد قطعا بسیاری از مشکلات هیات ها برطرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: کشور ما در بسیاری از رشته های ورزشی دارای استعدادهای بی نظیری است، باید به آن ها بها داده شود و امکانات لازم برای پیشرفت ورزشکاران در اختیار آنان قرار گیرد.

وی در خصوص توسعه ورزش همگانی نیز گفت: قطعا این موضوع باید جایگاه ویژه ای در برنامه های وزیر ورزش داشته باشد، توسعه ورزش همگانی سلامت جامعه را در پی خواهد داشت ولی بسط این موضوع نیاز به امکانات و برنامه ریزی دقیق دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز