خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

تسهیلات اعطایی به کار آفرینان اسکو موفق بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۹۵

مدیر کل تعاون و کار استان آذربایجان شرقی از بنگاه‌های زود بازده اسکو بازدید کرد.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در بازدید از بنگاه‌های اقتصادی زود بازده و کار افرین شهرستان اسکو از موفقیت آمیز بودن در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا یونس فاتح در بازدید از سه طرح تولیدی، ورزشی و آموزشی شهرستان اسکو از اشتغال بیش از ۴۰ نفر نیروی کار به طور مستقیم در این بنگاه‌ها خبر داد و افزود: با اعطای بیش از ۵میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های زود بازده و کار آفرین از مجموع سه طرح اجراشده در مجموع برای ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال پایدار ایجاد شده است که در این زمینه شهرستان اسکو در استفاده صحیح و بهینه از تسهیلات رتبه بر‌تر استانی را داراست.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین به مشکلات فضاهای آموزشی و امکانات تحصیلی در شهر جدید سهند اشاره کرد و گفت: به منظور تامین امکانات و فضا‌های اموزشی طرح استفاده از بنگاه‌های زود بازده در بخش اموزشی در دستور کار این اداره قرار گرفته و تابحال یک باب واحد آموزشی خصوصی در این شهر احداثشده است که جوابگوی بخشی از نیازهای اموزشی این شهر جدید است.
فرماندار شهرستان اسکو هم از پائین بودن آمار بیکاری در سطح این شهرستان نسبت به شهر‌های دیگر استان خبر داد و افزود: از جمعیت یکصد هزار نفری شهرستان اسکو بیش از ۳۱ هزار نفر مشغول به کار بوده که درصد بیکاری این شهرستان معادل ۴/۶% است و از این نظر از دیگر شهرستان‌های استان در سطح قابل قبولی قرار دارد.
آثری یکی از مزیت‌های شهرستان در زمینه اشتغال را در موضوع گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد و افزود: ایجاد شهرک صنایع دستی و شناساندن نقاط گردشگری موجود در اسکو از اولویت‌های مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و میراثفرهنگی شهرستان بوده و از رهگذر این سرمایه گذاری در رفع بیکاری منطقه استفاده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز