خبرگزاری کار ایران

واکنش عبدالهیان به اظهارات مقامات بحرین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۸

چنانچه بحرین راه حل دیگری غیر از مشارکت مردم در حل امور داشته باشد و بجای رویکرد سیاسی به تحولات، رویکرد امنیتی را ترجیح دهد، مسئولیت این رویکرد بویژه با توجه به تبعات منطقه‌ای آن بر عهده حکومت بحرین خواهدبود.

معاون عربی و آفریقایی وزرات امور خارجه کشورمان در خصوص اظهارات مقامات بحرینی طی روزهای گذشته در رابطه با روند تحولات در این کشور و نقش ایران در حل و فصل بحران این کشور گفت: پیرو گفتگوی پادشاه بحرین و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس سازمان همکاریهای اسلامی در مکه و سفر وزیر امور خارجه بحرین به تهران به منظور شرکت در اجلاس سران جنبش عدم تعهد و همچنین بازگشت سفیر بحرین به تهران و درخواست تلاش و مساعدت جمهوری اسلامی ایران به حل و فصل بحران در بحرین، جمهوری اسلامی ایران مراتب آمادگی خود را اعلام و بر این اساس تماسهایی را با طرفهای مختلف ذیربط از جمله برخی کشورهای منطقه صورت داد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان اظهار نمود: بنا به دلایلی که برای ما مشخص نگردید، طرف بحرینی نسبت به پیشنهاد خود جدیتی نشان نداد و لذا این تلاش‌ها متوقف گردید.

وی افزود: در عین حال جمهوری اسلامی ایران همچنان آماده است تا نقش مثبت در حل و فصل این مساله ایفا نماید.

امیرعبداللهیان اظهارداشت: چنانچه بحرین راه حل دیگری غیر از مشارکت مردم در حل امور داشته باشد و بجای رویکرد سیاسی به تحولات، رویکرد امنیتی را ترجیح دهد، مسئولیت این رویکرد بویژه با توجه به تبعات منطقه‌ای آن بر عهده حکومت بحرین خواهدبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز