خبرگزاری کار ایران

لیگ بر‌تر والیبال:

شهرداری تبریز با برتری مقابل سایپا ۱۲امتیازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۴۹

این دیدار در حضور حدود دو هزار تماشاگر خونگرم تبریزی در سالن شهید صمد اقدمی این شهر برگزار شد و تیم میزبان توانست می‌ه‌مان خود را شکست دهد.

ایلنا: تیم والیبال شهرداری تبریز از هفته هشتم لیگ بر‌تر باشگاه‌های ایران در دیداری ۱۴۰ دقیقه‌ای در برابر تیم سایپا کرج به برتری سه بر دو دست یافت و ۱۲ امتیازی شد.
به گزارش ایلنا این دیدار در حضور حدود دو هزار تماشاگر خونگرم تبریزی در سالن شهید صمد اقدمی این شهر برگزار شد و تیم میزبان توانست می‌ه‌مان خود را شکست دهد.
در این دیدار که قضاوت آن حسین پورکاشیان به عنوان داور اول و محمد عشق دوست به عنوان داور دوم برعهده داشتند، تیم شهرداری با حساب سه بر دو و با امتیازهای(۲۰ - ۲۵)،(۲۵ - ۱۸)،(۲۴ - ۲۶)،(۲۵ - ۱۷) و(۱۵ - ۹) از سد حریف خود گذشت.
شهرداری تبریز در ادامه این رقابت‌ها و در هفته نهم می‌ه‌مان تیم نوین کشاورز خواهد بود.
تیم والیبال سایپا که در هفته هفتم در ارومیه مغلوب میزبان خود شده بود، در این هفته در تبریز نیز در برابر شهرداری این شهر مغلوب شد تا دو شکست در برابر تیم‌های آذری زبان کشورمان پذیرفته باشد.
شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم سایپا در این بازی سه بر دو مغلوب حریف خود شدند تا یک امتیاز به دست آوردن و جمع امتیازهای خود را به عدد پنج برسانند و همچنان در قعر جدول باقی بمانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز