خبرگزاری کار ایران

ابوترابی فرد در جمع خبرنگاران:

از مذاکرات هسته‌ای حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۷۹

در صورتی که دولت‌های غربی حقوق ایران را به رسمیت نشناسند موضعمان‌‌ همان مواضع قبلی است و نمایندگان مجلس به پایداری و ایستادگی در چهارچوب حق مسلم ایران تأکید دارند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در چارچوب مذاکرات ژنو۳ در مسیر حقوق هسته‌ای ایران گام برداریم و حق ایران به رسمیت شناخته شود، ما از این مذاکرات حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسن ابوترابی فرد درحاشیه مراسم چهلمین روز بزرگداشت مرحوم عسگراولادی در جمع خبرنگاران در خصوص پرونده هسته‌ای ایران گفت: در باره موضوع هسته‌ای موضع ایران در طول یک دهه گذشته بیان شده است و تحریم‌ها و تهدید‌ها نقشی در تغییر مواضع مشروع و مبتنی بر قانون ایران نداشته است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در چارچوب ان پی تی بر حق قطعی ایران در غنی سازی و داشتن دانش هسته‌ای در چرخه کامل هسته‌ای تأکید داریم و اگر در چارچوب مذاکرات ژنو۳ در مسیر حقوق هسته‌ای ایران گام برداریم و حق ایران به رسمیت شناخته شود، ما از این مذاکرات حمایت می‌کنیم.

ابوترابی فرد ادامه داد: در صورتی که دولت‌های غربی حقوق ایران را به رسمیت نشناسند موضعمان‌‌ همان مواضع قبلی است و نمایندگان مجلس به پایداری و ایستادگی در چهارچوب حق مسلم ایران تأکید دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز