خبرگزاری کار ایران

در کمیته حمل و نقل اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد:

اصفهان با داشتن پایانه بار هوایی می تواند سهم صادرات هوایی بیشتری را به خود اختصاص دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۶۰

در دومین جلسه کمیته حمل و نقل کمیسیون تجارت اتاق اصفهان راهکارهای توسعه حمل و نقل بار هوایی مرد بررسی قرار گرفت.

ایلنا: عضو کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان گفت: از سهم صادرات ۱۴ هزار تن بار هوایی در کشور سهم اصفهان با توجه به داشتن پایانه بارهوایی می‌تواند افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدرضا کیانی از تنظیم نرخ رقابتی کارگو با حل بار هواپیمای مسافربری خبر داد و گفت: ایجاد این نرخ رقابتی می‌تواند سهم حمل و نقل بار هوایی را نسبت به گذشته چند برابر کند.

وی خواستار تهیه پیش نویسی به نمایندگان مجلس با هدف وضع تعرفه بر واردات با هدف کمک به توسعه صادرات بار هوایی شد و گفت: اگر از هر ۵۶ میلیارد کیلو کالایی که وارد کشور می‌شود یک تومان به ازای هر کیلو تعرفه به تقویت زیرساخت صادرات بارهوایی اختصاص یابد، تحول گسترده‌ای در این زمینه شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شناسایی بازارهای هدف صادراتی از جمله کشورهای CIS می‌تواند به تقویت کارگو اصفهان کمک کند تصریح کرد: رونق بخشیدن به صادرات کالا به این کشور‌ها و برقراری خط پروازی باری مستقیم می‌تواند صادرکنندگان را تشویق به فعالیت در این کشور‌ها کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز