خبرگزاری کار ایران

سید جواد رفوگر:

انتقال انستیتو کشتی با تعامل و تفاهم صورت گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۳

این انتقال با تفاهم طرفین و به منظور كمك به تیم‌های ملی در تمامی رده‌های سنی صورت می‌گیرد و ما از این مسئله استقبال می‌كنیم.

رئیس انستیتو بین‌المللی كشتی گفت: انتقال این مركز علمی و تحقیقاتی به محل خانه كشتی برای تعامل هرچه بیشتر با برنامه‌های تیم‌های ملی است.

به گزارش ایلنا، سیدجواد رفوگر با بیان این مطلب افزود: این انتقال با تفاهم طرفین و به منظور كمك به تیم‌های ملی در تمامی رده‌های سنی صورت می‌گیرد و ما از این مسئله استقبال می‌كنیم.

وی ادامه داد: مسئولان انستیتو كشتی ایران در تمامی جلسه‌های كارشناسی در مورد مسائل فنی نقش مهمی دارند و رابطه من با حوزه مدیریت تیم‌های ملی و شخص خادم بسیار دوستانه، قدیمی و ریشه دار است.

رئیس سابق فدراسیون كشتی اظهار داشت: مربیان و علاقمندان به مسائل علمی و تحقیقاتی كشتی می‌توانند با حضور در خانه كشتی تهران امور مربوط به خود را با دقت و سرعت پیگیری كنند.

دبیر سابق فدراسیون كشتی در پایان خاطرنشان كرد: این حركت برای رشد و ارتقاء مسائل علمی در كشتی است ما در تمامی جلسه‌های فنی حضور داریم و باید تعامل و نزدیكی بیشتری با كادر فنی تیم‌های ملی در تمامی رده‌های سنی داشته باشیم و با قدرت به كار خود ادامه می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز